ציור שצייר קצין צה"ל הדר גולדין הפך לשלט לסוכה 'נא להכנס עם חיוך" ומופץ ע"י מוריו
ציור שצייר קצין צה"ל הדר גולדין הפך לשלט לסוכה 'נא להכנס עם חיוך" ומופץ ע"י מוריו

מוריו של הדר גולדין ביוזמה מיוחדת: הציבור מוזמן להדפיס את הציור שלו ולתלות בכניסה לסוכה

מוריו של גולדין, אשר למד בבית הספר המדעי אמית כפר בתיה ברעננה, מפיצים שלט מיוחד לדלת הסוכה: ציור שתלה הדר גולדין על דלת חדרו ובו צייר את פניו המחייכות וכתב "נא להכנס עם חיוך"

פורסם בתאריך: 4.10.20 09:28

מוריו של קצין צה"ל הדר גולדין, אשר למד בבית הספר המדעי אמית כפר בתיה ברעננה, נקטו ביוזמה יוצאת דופן בסוכות. הם מפיצים שלט מיוחד לדלת הסוכה – ציור שתלה הדר גולדין על דלת חדרו ובו צייר את פניו המחייכות וכתב "נא להכנס עם חיוך".
שש שנים חלפו מאז יצאו הדר גולדין ואורון שאול למבצע צוק איתן אך עדיין לא שבו. יוזמת המורים נועדה לומר לציבור שאסור לשכוח את גולדין, את אורון שאול ואת אברה מנגיסטו שעדיין לא חזרו מעזה. בשלט מיוחד שהפיקו נכתב: גם בימי הקורונה – "נא להכנס עם חיוך".

הדר גולדין ז"ל

הדר גולדין

הציור שצייר גולדין שהפך לשלט לסוכה

"גם בימים מורכבים כאלו, אנחנו מבקשים לזכור את הדר וחבריו ולהזכיר", אומר הרב איתמר חייקין שהיה מחנכו ומנהלו של הדר בבית הספר המדעי אמית כפר בתיה ברעננה. "גם המסר שהדר השאיר לנו חשוב לנו מאוד גם בשנה הזו, כשאין אורחים בסוכה אלא רק בני הבית, אנחנו מוכרחים לשמוח. קל לשמוח בשנים שהכל פורח ומשגשג, הרבה יותר מורכב כיום במצב מאתגר. הדמות של הדר, תלמיד פעיל שמבקש לפעול ולשנות ולא לתת לעולם לעבור לידו, צריכה להיות דוגמא לכולנו. מוכרחים להיכנס עם חיוך ולשמוח ומוכרחים גם לזכור את אחינו הדר, אורון ואברה, ולקרוא להשבתם".
בשל הקורונה המורים הפיצו את השלט באמצעות מיילים וקבוצות וואטסאפ. "אנחנו מבקשים מכל מי שיכול להדפיס את השלט ולתלות אותו בכניסה לסוכה, זה המעט שבידינו לעשות למעננו ולמען הדר אורון ואברה", אומר חייקין. ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית, אומר כי דווקא בימי הקורונה, הערבות ההדדית חשובה יותר מתמיד: "הדר היה מנהיג צעיר ותלמיד אהוב וגם בחג הזה, אנו זוכרים אותו ואת חבריו וקוראים להשבתם", אמר אלדר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר