יתוש. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
יתוש. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

גם אתכם עקצו? תושבים רבים מתלוננים על מכת יתושים ברעננה

מי שהגיב לתושבים הוא סגן ראש העירייה, ניר קריסטל, שכתב שהסיבה המרכזית ליתושים היא גינות ובריכות פרטיות. העירייה: "אנו מטפלים במפגע היתושים בכל רחבי העיר"

פורסם בתאריך: 8.11.20 08:44

תושבים רבים ברעננה מתלוננים על מכת יתושים קשה בעיר. התלונות מגיעות מרחובות ושכונות רבים: חפץ חיים, לב הפארק, רחוב אלפסי, 2005, נחשון, ז'בוטינסקי, חטיבת גבעתי, מרכז העיר, ברנדייס, קלאוזנר ועוד. לטענת התושבים, שאף העלו פוסט 'בפורום תושבים רעננה' אשר קיבל תגובות רבות, מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה מידי שנה. "לצערי, הלילות שלנו הם סיוט, במקום שנוכל לישון בלילה עם חלון פתוח, כי יש עכשיו מזג אוויר טוב, אנחנו סוגרים חלונות ותריסים, כי פשוט לא ניתן לישון עם היתושים, כי כולנו נעקצים", מספרת תושבת.

תושב העיר מוסיף: "זה פשוט הפך להיות בלתי נסבל ואני לא מצליח להבין מדוע העירייה לא מרססת. לצערי זה כל שנה חוזר על עצמו, פנינו למוקד העירוני, אך דבר לא השתנה. העירייה צריכה לדאוג לרסס בשכונות מספר פעמים בשנה, לבדוק אם יש מקורות מים, ברזים מטפטפים ולטפל בכך. כשהתלוננתי, אמרו לי שבכל הערים יש יתושים, אבל אני גר ברעננה ולא בעיר אחרת".
מי שהגיב לתושבים הוא סגן ראש עיריית רעננה, ניר קריסטל. הוא כתב בתגובה שכל פניה נבדקת ביסודיות והעירייה מרססת. עוד הוא ציין כי בכל השטחים הפתוחים בעיר לא סובלים ממכת יתושים ולעומת זה, במקומות בהם יש גינות ובריכות פרטיות יש יתושים. "אנחנו עיר עתירה גינות ובריכות ושימוש עצום במים שמהווים משיכה ליתושים. גם אצלי בגינה יש יתושים, זה נובע מהאדמה הלחה שמקבלת השקיה וזה מה שמושך יתושים. הם נמשכים ללחות, וזה לא קשור לעירייה אלא לשימוש הפרטי שלנו במים להשקיה. ואם לא אצלכם, אז אצל השכן", כתב קריסטל.

מהעירייה נמסר: "עיריית רעננה מטפלת במפגע היתושים בכל רחבי העיר, מבצעת טיפולים נקודתיים בעקבות פניות וכן פעולות מניעה כגון איתור מקורות מים עומדים וריסוסים שוטפים. תושבים שנתקלו בתופעה בסביבת מגוריהם מוזמנים לפתוח קריאה במוקד העירוני 9107* ואנו נגיע לטפל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר