עץ חזיות ברעננה להעלאת המודעות לסרטן השד.
עץ חזיות ברעננה להעלאת המודעות לסרטן השד.

חודש המודעות לסרטן השד: עץ החזיות נחנך בפארק רעננה

המיזם הוקם על ידי מתנדבי מועדון ליונס "דרור" רעננה ובסיוע עיריית רעננה, מנהל הפארק ועובדיו. הוא מוצג כשבוע והוסט מאיזור גן החיות לאחר שתושבים התלוננו על כך שמדובר במקום בו מסתובבים ילדים

פורסם בתאריך: 3.11.20 08:41

מועדון ליונס דרור רעננה ועיריית רעננה חנכו בחמישי שעבר בפארק רעננה את "עץ החזיות", עליו תלויות 450 חזיות, שנתרמו למיזם, ומייצגות כ – 450 נשים שמאובחנות כחולות סרטן השד, מדי חודש בישראל. זאת לציון חודש המודעות למחלה. העץ מוצג כשבוע.
המיזם הוקם על ידי מתנדבי מועדון ליונס "דרור" רעננה ובסיוע עיריית רעננה, מנהל הפארק ועובדיו. "הפרויקט הזה נערך בדרך כלל כחודש ימים ובגלל הסגר, הוא נדחה", מספרת מרים קרופקין יוזמת הפרויקט.

ראש העירייה ונציגי ליונס ליד עץ החזיות ברעננה שנחנך להעלאת המודעות לסרטן השד. צילום עיריית רעננה

העץ נחנך בטקס בו נכחו נציבת ליונס ישראל ורדה גוטמן, נציבת ליונס ישראל לשעבר מרים קרופקין שהיא יוזמת הפרויקט, נשיא מועדון ליונס "דרור" רעננה בני ברג וראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. "העץ היה אמור לקום סמוך לגן החיות ולצערי, היו לא מעט התנגדויות של אנשים שעברו במקום וטענו שזה לא ראוי ומסתובבים במקום ילדים", מסבירה קרופקין. "אמרתי שאני לא מוכנה לוותר על המיצג הזה, במיוחד שהבת שלי שהיא גם תושבת העיר, בת 42, נכנסה לסטטיסטיקה וחלתה בסרטן השד לפני מספר חודשים. יצרנו קשר עם ראש העירייה ולשמחתי, יחד עם ויטוריו מנהל הפארק והעובדים במקום, נמצא מקום חלופי, שלדעתי גם יותר מוצלח. קבלנו הרבה מחמאות על הפרויקט, אנשים אמרו שהוא חשוב וחבל שהוא לא מוצג כל החודש. המטרה העיקרית שלנו היא לעלות את מודעות לסרטן השד ולהתחיל את הבדיקות מוקדם יותר לקראת גיל 30 ואני מקווה שבשנה הבאה העץ יוצג לאורך כל החודש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר