סימה פרי ומיכל ברם בגינה ציבורית משופצת
סימה פרי ומיכל ברם בגינה ציבורית משופצת

כמחצית מ-90 הגינות הציבוריות ברעננה עברו שדרוג

בין הגינות ששופצו, הגינה ברחוב היובל, השלום, הרצל ועוד. העבודות בגינות ברחוב פרץ, אסירי ציון גלבוע והנשיאים נמצאות בעיצומן ויסתיימו בקרוב

פורסם בתאריך: 16.5.17 15:47

 

בין השנים 2015-2016 שופצו ושודרגו בעיר כמחצית מכ־90 הגינות הציבוריות זאת לאחר שבמאי 2014 הגישו סגנית וממלאת ראש העירייה, עו"ד סימה פרי, וחברת מועצת העיר לשעבר, מיכל ברם, לראש העירייה, זאב בילסקי, את תכניתן לשדרוג ושיפוץ הגינות הציבוריות. בחודשים האחרונים תשפץ העירייה 13 גינות נוספות. העבודות בגינות הציבוריות ברחובות, היובל, השלום, הרב ניסים, הרצל, גן דב ברחוב הגדוד העברי, גינת מאפו, גינת מבצע קדש, חורשת רועי ברחוב שבזי, הסתיימו זה לא מכבר, ונפתחו לרווחת התושבים. הגינות ברחוב פרץ ואסירי ציון בקריית שרת, גלבוע והנשיאים נמצאות בעיצומן של עבודות השדרוג ובגינה ברחוב דוד אלעזר יחלו העבודות בקרוב. בנוסף הסתיימה עבודת שדרוג מתקני המשחק סביב רחבת הגלגיליות בפארק רעננה ובהתאם לצורך נוספו מתקנים רבים לכלל הגילאים.

בתכנית חזו פרי וברם את גני המשחק בעיר, אשר הוזנחו במשך שנים רבות. מטרת התכנית היא הסתכלות רוחבית על מכלול הגנים הציבוריים בעיר, אלה שקיימים ואלה שעתידים להיבנות, על מנת ליצור גיוון ומתן מענה קהילתי רב גילאי על פי עקרונות שהתוו. על פי התכנית חולקה העיר למספר רובעים, כאשר בכל רובע נבחרה גינה ציבורית גדולה שמהווה "גינת עוגן" והיא חודשה ושודרגה. במקביל תוכנן שיפוצן של גינות קטנות יותר  שנקראות "גינות הלוויין" בפרישה עירונית ועל פי סדרי עדיפויות שנקבעו, על פי מצבן של הגינות.

כל גינות המשחק ששופצו הינן גינות נגישות ומוצללות, והותקנו בהן מתקני משחק חדישים, הנותנים מענה לגילאים השונים, גם לפעוטות הקטנטנים וגם לגדולים. "אנו גאות על העבודה המאומצת שנעשתה עד כה, אשר הביאה לשינוי ממשי ועמוק בגינות המשחק בעיר", אמרה השבוע פרי, "ומבקשות להודות לראש העירייה זאב בילסקי על שהכיר בצורך ובחשיבות הקצאת המשאבים הנחוצים למטרה זו גם השנה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר