פרויקטים שחובה להכיר ברעננה: ארלוזרוב 27/ הרצל 19. צילום: Shutterstock
פרויקטים שחובה להכיר ברעננה: ארלוזרוב 27/ הרצל 19. צילום: Shutterstock

פרויקטים שחובה להכיר ברעננה: ארלוזרוב 27/ הרצל 19

פרוייקטיי הבוטיק בהרצל 19 ובארלוזורוב 27 מספקים מענה מושלם לכל זוג או משפחה שרוצים להכניס שינוי מרענן לחייהם ולעבור לבית גדול, מרווח ובסטנדרט הגבוה ביותר שקיים

פורסם בתאריך: 9.11.20 15:44

רעננה מציעה יתרונות רבים העומדים לטובת תושביה, בין אם זו האווירה המיוחדת שלה, האוכלוסייה האיכותית, מרכזי הבילויים והקניות, אמצעי התחבורה הרבים שבסביבה, הנגישות לכל אזור המרכז, וכמובן התשתיות המושקעות. כל אלה יחד הפכו אותה ליעד מובחר עבור משפחות וזוגות שהגוזלים שלהם עזבו את הקן, ומחפשים כעת מקום נעים לגור בו וליהנות מהחיים.

בימים אלה, רוקמים עור וגידים שני פרויקטים ייחודיים המציעים דירות חדשות בסטנדרט גבוה, לכל מי שמחפש לחיות בסביבה מתחדשת ואיכותית. את הפרויקטים הנכספים הממוקמים ברחוב הרצל 19 וארלוזורוב 27, מובילה חברת היזמות ״אתגר בוטיק על״, בניהול ביצוע של אתגר על הנדסה, הנמצאות בבעלותו של היזם מהנדס אייל רז. אליה מצטרפת גם קבוצת דן סיטי, בבעלות היזם גידי בינת, המתמחה ביזום ובשיווק של פרויקטים בעולם הנדל״ן. יחד חוברות השתיים בפרויקטים יוצאי דופן ומובילות כעת במקביל, מספר פרויקטים ברעננה ובשאר הארץ.

הרצל 19

הבניין הממוקם בהרצל 19 הינו פרויקט בוטיק באחד הרחובות המבוקשים ביותר ברעננה. מדובר ברחוב רחב ומרווח, כשהבניין עצמו נמצא בסביבה רגועה ונעימה שבסביבתה בניינים נמוכים ווילות פרטיות. אז מה תמצאו בבניין? אם אתם מחפשים דירה חדשה לעבור אליה, תשמחו לשמוע שהפרויקט מציע כיום כ-7 דירות חדשות מתוך 11 דירות בבניין, שתי דירות בכל קומה, עם מפרט יוצא דופן שלא נראה כמותו ברעננה.

הדירות שבפרויקט כוללות שטח של כ-163 מ"ר עם מרפסת בגדלים של בין 17-22 מ"ר, ובסטנדרט שמזכיר במראה ובהרגשה את מגדלי היוקרה הנוצצים של תל אביב. כבר היום נמצאות הדירות החדשות שבבניין בתהליכי שיווק, כשצפי הכניסה אליהן הוא עד שנתיים וחצי מהיום.

כל דירה כוללת 6 חדרים, אך ניתן כמובן להסב אותה גם לדירה עם פחות חדרים המתאימה למשפחות עם ילדים או לזוג שהילדים שלו כבר עזבו את הבית. כל דירה מגיעה עם מפרט טכני עשיר הכולל מזגני אינוורטר, מטבח יוקרתי, שתי חניות, תריסים חשמליים וכלים סניטריים במגוון רחב מאוד. בחבילת הפרימיום תקבלו מפרט חסר תקדים שמטרתו להביא אתכם לדירה מושלמת ללא צורך בתוספות כספיות נלוות.

באשר לדירת הגן, הזוכה המאושר לגור בדירה ייהנה מדירה ייחודית עם כניסה נפרדת, שטח רצפה/ פלדלת של 130מ"ר + 10 מ"ר מחסן צמוד, וכן מרפסת מפנקת עם גינה בגודל של כ-172 מ"ר.

קרדיט: זיתוני הדמיות אדריכליות

קרדיט: זיתוני הדמיות אדריכליות

ארלוזורוב 27

הפרויקט הבא שומר על הצביון של הפרויקט בהרצל 19 אך מציע מחיר נוח יותר לבעלי תקציב מעט יותר גמיש. ארלוזורוב 27 הוא בניין בן 6 קומות, הכולל שתי כניסות שבכל כניסה 12 דירות. החברה מעמידה למכירה 12 דירות חדשות, כשהבניין כולו הולך לקבל טוטאל מייקאובר מבפנים ומבחוץ.

בשונה מהרצל 19, הפרויקט של ארלוזורוב 27 מציע מבחר גדלים רחב יותר לרוכשים, עם דירות הנעות בין דירות 6 חדרים בגודל כ-143 מ"ר ועם מרפסת של כ-15 מ"ר, דירות 4 חדרים שינועו בין 100-110 מ"ר עם מרפסת של כ- 12-10 מ"ר, דירת גן אחת בשטח של כ-120 מ"ר עם גינה קטנה, ופנטהאוז מפנק בגודל של כ- 160 מטר מרובע עם מרפסת ענקית.

כמו בהרצל 19 גם כאן מגיע הפרויקט עם מפרט טכני עשיר העושה שימוש באבזור האיכותי ביותר עבור כל חדרי הבית והמתקנים שבו, כשגם כאן ניתן לשנות את מפרט הבסיס מבלי לשלם אקסטרה על מרבית השינויים (בשונה מכמעט כל פרויקט אחר בו תצטרכו לשלם כמעט על כל שינוי שתעשו).

קרדיט: זיתוני הדמיות אדריכליות

קרדיט: זיתוני הדמיות אדריכליות

אם גם אתם חולמים על דירה חדשה ומפנקת, צרו קשר עוד היום לפרטים נוספים.

דן סיטי

טלפון: 09-7448333

מייל: [email protected]

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר