טל ליטני – זיידה וכפיר בן עמי, ליו"ר משותף ועד גני הילדים. צילום גד בן עמי
טל ליטני – זיידה וכפיר בן עמי, ליו"ר משותף ועד גני הילדים. צילום גד בן עמי

תוצאות האמת: יו"רים חדשים לוועד הורי גני הילדים

טל ליטני וכפיר בן עמי נבחרו ליו"רים משותפים ואומרים: "התקופה שלפנינו מאתגרת ואנחנו מאמינים שנדע לייצג את ההורים והילדים בצורה הטובה ביותר"

פורסם בתאריך: 18.11.20 13:37

טל ליטני וכפיר בן עמי נבחרו אתמול (שלישי) ליו"רים משותפים של ועד הורי הגנים ברעננה. הבחירות התקיימו בזום והשתתפו בהן 46 נציגי גנים. ליטני היא נציגת הורי גן מפוחית ובן עמי נציג הורי גן הפרחים. מולם התמודדה שני מרק, נציגת הורי גן קלרינט. היו"רים החדשים יחליפו את יואב קופמן, אשר סיים את תפקידו לאחר שנתיים כיו"ר הוועד. במהלך הערב הציגו המועמדים את חזונם ולאחר מכן נשאלו שאלות. הבחירות נוהלו על ידי ועדת בחירות שהוקמה, אודליה שיינדורף יו"רית הנהגת ההורים היישובית שימשה כמשקיפה.

טל ליטני נשואה לאיתי ואמא לשלוש בנות. כפיר בן עמי נשוי לשרה ואבא לשלושה ילדים. "שנינו מעורבים מאוד בהנהגות ההורים ובקהילות שלנו בשנים האחרונות", הם מציינים. ליטני היא יו"ר משותף של הנהגת ההורים בבית הספר נווה זמר. בן עמי היה בעבר יו"ר הנהגת הורי הגנים וכן משמש כאחד מארבעת האלקטורים (נציגי העיר) של רעננה בהנהגת ההורים הארצית. "עם הרקע שלנו בהנהגות יש לנו את ההבנה של ממשקי העבודה הנדרשים בתפקיד יו"ר הגנים והראייה הרחבה של כלל הסוגיות", הם מציינים. "התקופה שלפנינו היא תקופה מאתגרת ביותר ואנחנו מאמינים שנדע לייצג את ההורים והילדים בצורה הטובה ביותר. בחרנו ללכת על התפקיד ביחד כי אנחנו מאמינים שיו"ר משותף נותן הרבה יתרונות בעשייה הנדרשת, בייחוד כשיש לנו היכרות ונסיון רב בעבודה משותפת מזה תקופה ארוכה".

עוד הם מוסיפים שבכוונתם להקים הנהגת הורים מעורבת, פעילה ורלוונטית במטרה לקדם ולשפר את כל הצרכים והנושאים החשובים להורי וילדי הגנים. "כל זאת בכבוד ובשותפות אמיתית עם כל הגורמים האחרים במערכת, הגננות והצוותים, הפיקוח, הרשות ואגף חינוך. השנה רצה ויש סוגיות רבות על הפרק שאנחנו נדרשים ורוצים לטפל בהן, כמו סוגיית כוח אדם, פעילות היול"א לאור הקורונה ותהליכי הרישום לשנה הבאה שמתחילים אוטוטו".

קופמן סיכם: "אחד הדברים שהיו חשובים לי בתור יו"ר הגנים היה לתת מענה לכל ילדי והורי רעננה באשר הם בכל הזרמים החינוכיים. השנתיים האחרונות היו שנתיים מאתגרות מהן כמותן,  שתי מערכות בחירות וקורונה אחת ודווקא לאור אלו התגלה החוזק של המודל החינוכי ברעננה ועוצמת הגוף שנקרא הנהגת הורי הגנים שתמיד רוצה ודורש להיות מעורב לטובת ההורים והילדים. אני רוצה להודות לכל השותפים לדרך החל מהנהגת ההורים, עיריית רעננה, הגננות וההורים שעושים הכול לטובת הילדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר