הבית של בנג'י. צילום מוטי מילרוד
הבית של בנג'י. צילום מוטי מילרוד

אושרה קרקע למבנה נוסף של הבית של בנג'י לחיילים בודדים

חמישה מיליון דולר כבר גוייסו, ועתה חסרים 2.5 מיליון. הבית הנוסף ייבנה בסמוך לבית הקיים. שאול רורקה, מנהל המקום: "בשנים האחרונות הביקוש עולה ויש לנו רשימת המתנה של עד חצי שנה"

פורסם בתאריך: 23.11.20 08:45

מועצת העיר אישרה בישיבתה האחרונה הקצאת קרקע לטובת הקמת בית נוסף לחיילים בודדים של עמותת קרן בנג'י. הבית החדש, שייבנה בסמוך לבית הקיים, אמור לקלוט 93 חיילים בודדים קרביים. בבית הנוכחי מתגוררים 87 חיילים. בימים אלה פועלים בעמותה לגייס את התקציב הנדרש לפרויקט שעומד על שבעה וחצי מיליון דולר. עד כה הצליחה העמותה לגייס כחמישה מיליון.

"מהרגע הראשון שהבית של בנג'י נפתח הביקוש עלה על האפשרויות". אומר שאול רורקה, מנהל הבית. "הבית של בנג'י נפתח לפני כמעט שמונה שנים ומהיום הראשון היה ברור לנו שאנחנו פותחים בית אמיתי, בית שייתן לחיילים חוויה אמיתית של משפחה, עם חדרים אישיים ושלוש ארוחות ביום שמבושלות על ידי אנשים מקצועיים וכמו כן את כל המעטפת מסביב. יש לנו בבית צוות מדהים ומתנדבים שבלעדיהם לא היינו יכולים לעמוד בעלויות. יש לנו ועד מנהל נהדר ויו"ר מעולה, אלי לדרמן, וכולם עושים מעל ומעבר. החיילים שלנו הם החיילים הטובים בצה"ל, כולם מסיימים כלוחמים ועד לא מזמן היו לנו בבית שישה קצינים וקצינות.

שאול רורקה

רורקה מוסיף ומציין: "בשנים האחרונות הביקוש עולה ויש לנו רשימת המתנה של עד חצי שנה קדימה. לכן כבר תקופה ארוכה אנחנו חושבים על הגדלת המקום. לשמחתנו מהרגע הראשון עיריית רעננה הייתה בעד ובעיקר ראש העירייה חיים ברוידא".
מתי הבית החדש אמור לקום?
"אנחנו ממתינים לאישור של היתרי בניה. כבר שנה שלמה יש לנו צוות שעובד על התוכניות, התחלנו בכך עוד לפני שקיבלנו את הקרקע על מנת שנהיה מוכנים. אנחנו רוצים שהבית יהיה מוכן כמה שיותר מהר ולא לחכות חודשים לקבלת האישורים כפי שהיה בפעם הקודמת. אנחנו תקווה שהפעם תהיה פחות בירוקרטיה ונשמח לעזרה מכל מי שמוכן לסייע לנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר