נעמי סטוצ'ינר. באדיבות עיריית רעננה
נעמי סטוצ'ינר. באדיבות עיריית רעננה

שוויון בסלון: סדרת מפגשים לקידום מודעות לאנשים עם מוגבלות של בית איזי שפירא

המיזם כולל שלושה מפגשים מקוונים. המפגש הראשון, "נשים, מיניות ומוגבלות", יתקיים הערב

פורסם בתאריך: 9.12.20 12:54

בית איזי שפירא ברעננה הצטרף ליוזמת "שוויון בסלון" של הנציבות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ומקיים שלושה מפגשים מקוונים שמטרתם להעלות את המודעות לאנשים עם מוגבלות ולקדם שוויון. נציין כי בית איזי שפירא פועל כ-40 שנה לשינוי באיכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. הפרויקט, שלוקח השראה ממיזם "זיכרון בסלון", נולד מתוך ההבנה שמפגש אישי, פתוח ומקרוב, יכול לשבור סטיגמות ולהוביל לחברה מכילה ושוויונית יותר. כחלק מהמיזם יתקיימו החודש שלושה מפגשים מקוונים בזום שבהם יתקיים שיח בנושא שוויון. המפגש הראשון מתקיים היום בערב (יום רביעי) בשעה 20:00 תחת הכותרת "נשים, מיניות ומוגבלות", ושאותו תנחה כלת פרס ישראל ומייסדת בית איזי שפירא, נעמי סטוצ'ינר. באירוע תדבר אסנת יחזקאל להט, פמיניסטית, פעילה חברתית לקידום זכויות של אנשים עם מוגבלות, מורשת נגישות השירות. ההשתתפות היא בחינם אך יש להירשם מראש בלינק, להרשמה כנסו כאן.

המפגש השני שיעסוק ב"גאווה ומוגבלות – שילוב זהויות בחברה הישראלית", יתקיים ביום ראשון, 20.12, בשעה 20:00. פטריק לוי, מלווה קבוצת מנהיגות של אנשים עם מוגבלות להטב"קים, בית איזי שפירא, ינחה את המפגש שבו ידבר איזי ג'יברה, מדריך שיקום בבריאות הנפש, אמן ואוצר אמנות, אקטיביסט, ביסקסואל גאה. להרשמה כנסו כאן.

המפגש השלישי – "איך מסמנים קורונה? על שפת הסימנים במשפחה שלנו", יתקיים ביום שלישי, 15.12, בשעה 17:00. מוסטאפה שלאטה, עיתונאי, פסיכולוג, יועץ ומוביל תהליכי שינוי, ינחה את האירוע שבו ישתתפו עבד אלחכים תקרורי, איש כבד שמיעה, ובתו סלסביל תקרורי, עובדת סוציאלית קהילתית בבית איזי שפירא. המפגש יתקיים בשפה הערבית, ילווה בתמלול בעברית ויתורגם לשפת הסימנים. להרשמה כנסו כאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר