רחוב אחוזה רעננה צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה רעננה צילום עזרא לוי

תושבי רעננה: הכירו את המיזם שיאפשר לכם הכנסה כספית מהחניה הפרטית שלכם

העירייה יוצאת במיזם חדש עם חברת פינק פארק, לה אפליקציה המאפשרת להשכיר חניה פרטית כאשר היא פנויה, ולחפש באמצעותה חניה פנויה בעיר. גם בעלי חניונים פרטיים יכולים להשתמש באפליקציה

פורסם בתאריך: 10.12.20 09:00

עיריית רעננה יוצאת במיזם חדש בשיתוף חברת "פינק פארק", שיגדיל את היצע החניה בעיר ויאפשר לבעלי חניות להשכירן כאשר הן פנויות. פינק פארק פיתחה אפליקציה שבעזרתה אנשים יכולים להשכיר את החניה הפרטית שלהם ןהעירייה מזמינה את תושבי העיר שבבעלותם חניה פרטית בבניין מגורים או משרדים, וכן בעלי חניונים פרטיים, להשכיר את החניות ובכך להגדיל את ההיצע בעיר ולזכות בהכנסה נוספת שיכולה להגיע לאלפי שקלים בשנה. בעלי חניונים המעוניינים להשכיר חניות יכולים להגיע להסדר עם החברה והחניה בחניונים אלו תתאפשר במחירים מוזלים משמעותית מהתשלום הרגיל הנגבה בהם. בעלי החניות המעוניינים להצטרף למיזם יכולים להשאיר פרטיהם באתר העירייה (היכנסו כאן)  ואלה יועברו במרוכז לחברת "פינק פארק", שתבצע מולם את הליך ההתקשרות ותכניס אותם למאגר החניות הפנויות באפליקציה. לאחר שייאספו במאגר מספר חניות באותו האיזור הן יוצעו לנהגים שירצו לחנות ברחבי העיר.
איך זה עובד? מחפשי החניה יוכלו להוריד את האפליקציה ודרכה לראות באופן מיידי היכן יש חניות פנויות, לקבל עליהן מידע ולהשוות מחירים. הנהג יכול לבחור את משך הזמן שבו הוא יחנה בחניה והיא תישמר עבורו עד להגעתו. האפליקציה גם מאפשרת להיכנס בלחיצת כפתור לחניות הנמצאות בחניון עם שער חשמלי. התשלום למשכיר החניה מתבצע בכרטיס אשראי ישירות דרך האפליקציה והגבייה נעשית רק עבור שעות החניה בפועל ללא דמי מנוי. לאחר התשלום תישלח לנהג קבלה באמצעות האימייל. בעלי החניה שמשכירים את החניה שלהם חותמים על הסכם עם חברת פינק פארק ומקבלים את התמורה פעם בחודש דרך החברה כשהיא מטפלת עבורם בכל ענייני המיסוי.
בעירייה צופים כי המיזם, בהובלת המרכז לעסקים, חדשות ויזמות, יגדיל משמעותית את היצע מקומות החניה במרכז העיר, יאפשר ללקוחות לבצע את קניותיהם במרכז העיר בקלות וללא צורך בחיפוש אחר חניה ובכך יסייע גם לבעלי העסקים המקומיים.
ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "מיזם זה הוא בשורה גדולה לתושבי העיר והוא חלק מהמאמצים שאנו משקיעים, תוך חשיבה חדשנית ויוצאת דופן, במטרה להגדיל את כמות החניות ברחבי העיר. בפרויקט הזה כולם מרוויחים – גם בעלי החניות הפרטיות שמשכירים את חנייתם כשהיא פנויה ונהנים מהכנסה נוספת, גם בעלי העסקים שייהנו מתנועה מוגברת של קונים וגם הנהגים שיוכלו למצוא חנייה בעיר בקלות ובמהירות, תוך חיסכון בזמן ובכסף. אנו נמשיך לפעול בכדי להציע מגוון פתרונות חדשניים נוספים לחנייה ברחבי העיר, בכדי לשפר את איכות חייהם של תושבינו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלון

    ברגע שיתחיל מסחר של השכרת חניות בצורה כזאת שמוצעת לא אתפלא אם עיריית רעננה תתחיל לגבות ארנונה גבוה יותר עבור החניה וכמובן רשויות המס יחגגו גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר