ילדי בית איזי שפירא ברעננה שהשתתפו בקליפ לחנוכה. צילום: בית איזי שפירא

חג שמח: צפו בקליפ המיוחד לחנוכה של בית איזי שפירא ולהקת כיפה-לייב

נגיעות יהודיות הקשורות בחנוכה שולבו בשיר קאנטרי אמריקאי. בקליפ, שצולם כולו בבית איזי שפירא ברעננה, שולבו שמונה מתלמידי המקום | צפו

פורסם בתאריך: 14.12.20 15:09

בית איזי שפירא ברעננה ולהקת כיפה-לייב הרעננית הוציאו יחד קליפ לחג החנוכה עם השיר "Be a Light". בקליפ של השיר שבמקור הוא של זמר הקאנטרי האמריקאי תומאס רט, שרים אקפלה שבעה מחברי הלהקה כיפה-לייב כשהם משלבים מילים מהשירים "באנו חושך לגרש" ו"מעוז צור". בקליפ, שצולם כולו בבית איזי שפירא ברעננה, שולבו שמונה תלמידי בית איזי שפירא שצולמו במיוחד לקליפ כשהם מדליקים חנוכיות. היוזמה נולדה בעקבות הרצון של בית איזי שפירא לעודד אנשים בארץ ובחו"ל ולהביא אור, תקווה ושמחה לעולם בתקופה כזאת חשוכה וקשה של מגפת הקורונה, להביא למודעות את פעילות עמותת איזי שפירא ולגייס תרומות. נציין כי בית איזי שפירא פועל מזה כ-40 שנה לשינוי באיכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. הקליפ כבר זכה לכ-53 אלף צפיות בפייסבוק וכ-8,000 צפיות ביוטיוב מאז שעלה בימים האחרונים ברשתות החברתיות.

"אנחנו מאוד מרוצים מהקליפ שיצא לנו", אומר מנהל וזמר בלהקת כיפה-לייב רפי סנדלר, "אנחנו שמחים שזה לא רק קליפ שרוקדים איתו אלא הוא בעל ערך מוסף ומשקף את הצד החיובי והשמח של איזי שפירא ומסייע לעמותה לגייס תרומות. החג שהכי פופולרי לקליפים והכי מצליח הוא חנוכה. הקליפים שלנו בחג החנוכה בשנים קודמות הגיעו למיליוני צפיות בפייסבוק. השנה כמעט שלא הוצאנו קליפ לקראת החג כי קצת נגמרו לנו הרעיונות והתקציב והכל היה קצת יותר קשה השנה.


"הקליפים שלנו מאוד פשוטים, שמחים וכיפיים ופונים לכל המשפחה. השנה חיפשנו משהו עם ערך מוסף ולא מצאנו, ואז התקשרו אלינו מאיזי שפירא ואמרו שהם מאוד אוהבים את הקליפים שלנו וישמחו לעשות משהו ביחד. זה התאים לנו בול. כל חברי הלהקה הסכימו פה אחד שנעשה את הקליפ יחד. היה לו"ז קצת צפוף אבל מהר מאוד מצאנו שיר שהתאים לנו וגם להם שמקשר בין האור של חנוכה והנרות ולאור שכל ילד מבטא בבית איזי שפירא. אנחנו משלבים לרוב שירים לועזים אמריקאיים מהעולם עם נגיעות ישראליות או יהודיות וזה גם מה שעשינו בשיר הזה. הפקנו וערכנו את הקליפ בעצמנו".
סנדלר מספר על הפעילות של הלהקה בזמן הקורונה: "אנחנו 15 זמרים שפועלים כעשור ואנחנו שרים אקפלה, הכל ווקאלי ללא כלי נגינה, והוצאנו עד כה כ-30 קליפים ביוטיוב ובפייסבוק. לפני הקורונה היינו מופיעים הרבה באירועים בארץ ובחו"ל ועכשיו אנחנו יותר מופיעים בזום לכל מיני קהילות בחו"ל ומפיקים קליפים. ניצלנו את הקורונה ללמוד שירים חדשים והשנה הוצאו שישה קליפים, יותר מכל שנה אחרת, שבהן היינו מוציאים בדרך כלל שלושה קליפים. בוטלו לנו השנה הרבה הופעות בדרום אפריקה, בארה"ב ובאנגליה ואנחנו מחכים שהכל יחזור".

הפקת הקליפ: רפי סנדלר, צילום: משה גלבר, עריכה: מגי סנדלר, עיבוד: נח בר-שיין, הזמרים המשתתפים: דוד וינגרדן, גלעד פלברג, אייל דביר, אבישי שלזינגר, אראל כצמן, רועי שליש, רפי סנדלר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר