קורונה. צילום AP
קורונה. צילום AP

נמשך השיפור במצב התחלואה ברעננה

ציון הרמזור של רעננה ממשיך לרדת ועומד היום על 4.9. גם מספר החולים הפעילים ירד בימים האחרונים

פורסם בתאריך: 26.12.20 19:30

נמשכת הירידה המשמעותית בציון הרמזור של רעננה שעומד על 4.9. ברביעי היה הציון 5.5. הצבע השבועי של רעננה עדיין לא עודכן על ידי הממשלה ונשאר כתום, הצבע היומי של רעננה על פי משרד הבריאות צהוב. יצוין כי בראשון בערב שינה משרד הבריאות את טווח הציונים של הצבעים השונים ברמזור. עד ראשון הוגדרה עיר צהובה כמי שקיבלה את הציון שבין 4 ל-5.5. עיר כתומה הוגדרה מי שציונה בין 5.6 – 7. החל מראשון, מוגדרת עיר צהובה מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה אמורה לעדכן את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

על על פי הנתונים אשר פרסם היום משרד הבריאות אשר מעודכנים לאתמול, מספר החולים הפעילים ברעננה עומד על 155. אחוז הבדיקות החיוביות עומד על שני אחוזים ונמוך משמעותית מהממוצע הארצי. מספר החולים החדשים ל-10,00 נפש לשבוע עומד על 12.4. אחוז השינוי במאומתים בשבוע הוא  מינוס עשרה אחוזים.

קיראו גם:

לקראת הסגר השלישי: באילו שכונות ברעננה סכנת ההדבקה גבוהה יותר?

3,994 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים הפעילים גדל מחצות ב-117 ל-34,996. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, שבת, על 561, מתוכם 136 מונשמים. מספר הבדיקות החיוביות בארץ עומד על 4.7 אחוזים, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 86,960. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 3,203.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דידי

    גורם מספר אחד לתחלואה הם הסגרים המטומטמים האלה, לפני כל סגר הציבור פושט על החנויות ויש שם תורים שרק בהם יש את הכי הרבה הדבקות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר