מפת הקורונה בשכונות של רעננה באדיבות חבר פוינטס

ערב הידוק הסגר: באיזה שכונות ברעננה עלתה רמת הסיכון להידבקות בקורונה?

מספר החולים הפעילים ברעננה עלה שוב מאתמול. שיעור הבדיקות החיוביות נותר ללא שינוי. בחלק מהשכונות עלתה רמת הסיכון אך ישנן שכונות בהן נרשמה ירידה. היכנסו למפה האינטראקטיבית של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה

פורסם בתאריך: 6.1.21 17:26

על פי הנתונים שפורסמו היום בבוקר, רביעי, על ידי משרד הבריאות, מספר החולים הפעילים ברעננה ממשיך לעלות ועומד על 243 לעומת 225 אתמול, שלישי. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה נותר שלושה אחוזים. שיעור החולים החדשים בשבוע ל-10,000 נפש עומד על 20.3 לעומת 18 אתמול. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע עומד על פלוס 27 אחוזים.
ציון הרמזור של רעננה עלה ועומד על 5.8 כמו אתמול. רעננה מוגדרת כעיר צהובה. עיר צהובה היא מי שציונה בין 4.5-6, ועיר כתומה מי שציונה בין 6-7.5. נציין כי משרד הבריאות מעדכן על בסיס יומי את ציון הרמזור והצבע של כל רשות, בעוד הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע.

8,164 מאומתים חדשים התגלו מאתמול ברחבי הארץ, מספר החולים הפעילים גדל מחצות ב- 455 ל- 59,229. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד היום, רביעי, על 824, מתוכם 207 מונשמים. אחוז הבדיקות החיוביות הארצי הוא 6.8 אחוז, מספר הבדיקות שבוצעו ביממה האחרונה עומד על 121,816 . מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 3,495.
# # # 
כמידי שבוע, גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של רעננה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. המפה מפרטת את נתוני הקורונה המלאים בכל שכונה בעיר. דין דנינו, יועצת ומנהלת לקוחות בחברת פוינטס, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר עלתה משמעותית, ואחוז הבדיקות החיוביות עומד על כ-3% ללא שינוי מהשבוע שעבר", מציינת דנינו. "כיום רוב העיר במדד סיכון 3. שיכון אשר, הפרחים וקריית ויצמן ירדו מרמת סיכון 4 לרמת סיכון 3. לעומת זאת, שכונות מרכז העיר עדיין ברמת סיכון 4. נווה זמר, מרכז העיר מזרחית לקזן וקריית אליהו עלו בשבוע האחרון מרמת סיכון 3 לרמת סיכון 4".

היכנסו כאן למפת הקורונה של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה 

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 3 ו-4 להידבקות בקורונה ואין אף שכונה ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:

רמת סיכון 2:

שיכון אשר, קרית שז"ר, הפרחים

רמת סיכון 3:

מרכז העיר השרון משה דיין, מרכז העיר מזרחית לרבוצקי, קרית שרת, קריית וייצמן, מרכז העיר קז"ן רמבם, עמידר, קרית גנים כפר בתים, רסקו בן צבי

רמת סיכון 4:

מרכז העיר הגליל אליעזר יפה, מרכז העיר אחד העם עקיבא, מרכז העיר תל חי קרן היסוד, קרית אליהו גולומב , קרית דוד רמז, נווה זמר, מרכז העיר מזרחית לקזן, מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, מרכז העיר עקיבא הגליל, לב הפארק, מרכז העיר רמב"ם השרון.

טבלת הקורונה לפי שכונות באדיבות חברת פוינטס


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר