מנכ"לית מי רעננה ליאת ליבוביץ. צילום: רונן טופלברג
מנכ"לית מי רעננה ליאת ליבוביץ. צילום: רונן טופלברג

סערת חשבונות המים: ועדה מיוחדת תבדוק את המונים ברעננה

תאגיד מי רעננה הודיע על הקמת הוועדה אשר תחל את עבודתה השבוע. בראש הוועדה יעמוד תושב העיר, אשר בהרב

פורסם בתאריך: 31.1.21 08:01

תאגיד מי רעננה הודיע כי הוקמה וועדה חיצונית, מקצועית ובלתי תלויה, אשר תבחן את מוני המים בעיר ואת תקינותם. בראש הוועדה יעמוד אשר בהרב, תושב העיר מזה יותר מ-30 שנה. לבהרב, בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב, ניסיון ניהולי רב במגוון ארגונים וחברות בתחום הטכנולוגיה והתקשורת. לצד בהרב יעמוד משרד רו"ח מוכר, מהגדולים במשק, אשר יבצע את הבדיקה בפועל אל מול מעבדות חיצוניות. הוועדה תחל את פעילותה בשבוע הקרוב.

ליאת ליבוביץ, מנכ"לית מי רעננה, אמרה: "בימים אלה אנו מסכמים את פעילותנו בשנת 2020 ומכינים את תוכנית העבודה לשנה הקרובה. השירות לתושב הוא אחד התחומים בהם השקענו משאבים רבים בשנה החולפת, והוא עתיד להשתפר עוד יותר בשנה הקרובה. לאור פניות שהגיעו אלינו מתושבים, החלטנו על הקמת הוועדה שתבחן את מוני המים, על ידי גוף חיצוני. מתחילת פעילותנו, אמרנו כי השקיפות היא אחד הערכים בהם אנו דוגלים. אנו מודים לאשר בהרב אשר נדרש לעמוד בראש הועדה ובטוחים כי הועדה תמלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר".

היוזמה להקמת הוועדה החלה לאחר שבתאגיד מי רעננה התקבלו מספר פניות של תושבים על תקינות מדי המים. בתאגי אמרו כי בשנים האחרונות הוא מנהל פרוייקט רחב היקף במסגרתו מוחלפים מדי המים בכלל בתי האב, העסקים והמפעלים בעיר, כארש המטרה היא לפי התאגיד לשפר את דיוקם ואת המדידה. כמו כן, משבר הקורונה, וכן הסגר המתמשך, הובילו לכך שחלה עלייה בצריכת המים בכלל הארץ, דבר שבא לידי ביטוי גם בתאגיד מי רעננה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר