המקום בו היה המבנה שנהרס צילום באדיבות דף הפייסבוק "פורום תושבים רעננה", צילום שרץ ברשת פרסום על סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים אם ידוע לכם מי צילם אנא עדכנו אותנו

נהרס מבנה שצמוד לבית הכנסת הגדול באחוזה

המבנה נהרס על ידי העירייה לצורך הקמת שרותים ציבוריים. בבית הכנסת טוענים: המבנה שייך לנו. בעירייה מבהירים: "המחסן שייך לעירייה ונמצא בשטחה". סוף דבר: העירייה הסכימה לבחון חלופות להקמת השרותים

פורסם בתאריך: 17.2.21 17:38

באי בית הכנסת הגדול ברחוב אחוזה ברעננה, שהגיעו אתמול (שלישי) לבית הכנסת, הופתעו לראות שהעירייה הרסה את המחסן הצמוד. בבית הכנסת טוענים כי המבנה ששימש כמחסן שייך להם, בעירייה טוענים כי המבנה שייך לה ולא היה בשימוש שנים רבות. בהנהלת בית הכנסת טוענים כי בעירייה התנצלו על כך ואמרו כי יחזירו את המצב לקדמותו. הדבר פורסם לראשונה בדף הפייסבוק 'פורום תושבים רעננה' של אבי גבע.

"במשך שנים רבות היה לנו מחסן שהיה צמוד לגדר בית הכנסת, לפני כ-20 שנה היינו משתמשים בו לטובת החזנים בימים הנוראים, בשלב כלשהו הפסקנו להשתמש בו והעירייה ביקשה להשתמש במחסן ונתנו לה", מספר גורם מהנהלת בית הכנסת. "עם השנים, הם כנראה חשבו שמדובר במבנה שלהם ובשלב כלשהו גם הם הפסיקו להשתמש במחסן וביום שלישי בצהריים, כשלא היה במקום אף אחד, העירייה הגיעה והורידה את המבנה. להבנתי, הם רצו לבנות במקום שירותים ציבוריים, דבר שהוא לא נכון ולא ראוי, לא בסדר לבנות שירותים בחצר בית הכנסת.לאחר שיחה עם נציג העירייה, נאמר לנו שזה היה בטעות, מאחר והם חשבו שזה מבנה שלהם. הם ביקשו סליחה ואמרו שברגע שהגשם יסתיים, הם יסדרו את המצב ויבנו מחדש את המבנה. ברגע שהם ביקשו סליחה, מבחינתנו זה נגמר. נכון יש בזה טעם לפגם, הם הרסו מבלי לשאול, אבל אנחנו בית הכנסת וצריכים לסלוח לאנשים, במיוחד שהם אומרים שהם טעו".

מנגד אומרים בעירייה: "מדובר במחסן ישן, רעוע, שמונה מטרים רבועים השייך לעירייה ונמצא בשטחה. משך שנים שימש המחסן את עובדי העירייה, ובשנים האחרונות, בשל הזנחה והיותו מסוכן נמנע השימוש בו והוא נותר ריק ושומם. לאחר פניות של תושבים, להקים שירותים ציבוריים במרכז העיר, נעתרה העירייה לבקשה להשמיש את המבנה. לאחר פניה של הנהלת בית הכנסת הגדול על קרבת המבנה לבית הכנסת, החליט ראש העיר חיים ברוידא, כמחווה של רצון טוב לבחון חלופות אחרות.

# הערה לגבי התמונה: המקום בו היה המבנה שנהרס צילום באדיבות דף הפייסבוק "פורום תושבים רעננה", צילום שרץ ברשת פרסום על סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים אם ידוע לכם מי צילם אנא עדכנו אותנו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר