הקצף במזרקה ברחוב הנשיאים

לא ראוי: אתגר הטיקטוק הגיע למזרקה הסמוכה לאנדרטה לזכר חייל שנפל בלבנון

מישהו שפך בקבוק סבון כלים למזרקה ברחוב הנשיאים, הסמוכה לאבן הזיכרון לחייל אמיר מאיר ז"ל שנפל בלבנון. מי שנתקל במראה ונחרד היה סגן ראש העירייה ניר קריסטל. ניידת כיבוי שעברה במקום טיפלה בבעיה. קריסטל:" מבחינתי יש קדושה למקום"

פורסם בתאריך: 21.2.21 18:28

מעשה קונדס חסר טעם שהסתיים במעשה טוב: ביום שישי בלילה, לקראת השעה 23:00, עבר ניר קריסטל, ממלא מקום וסגן ראש העירייה, ברחוב הנשיאים סמוך למזרקה במקום. המזרקה סמוכה לאבן הזיכרון לחייל אמיר מאיר ז"ל, אשר נפל בעת שירותו בלבנון בשנת 2000. קריסטל ראה שהמזרקה מכוסה כולה בקציף סמיך בגובה של שני מטרים והדבר צרם לו. באותו רגע החליט קריסטל שלא ראוי להשאיר את המקום בצורה כזו.
קריסטל, שוחח טלפונית עם המוקד העירוני ועם הכונן העירוני הרלוונטי על מנת להתייעץ איתו מה לעשות, מתוך הבנה שרק על ידי כמויות גדולות של מים, ניתן יהיה להוציא את הקצף הרב שהצטבר במקום. כמה דקות אחרי שסיים את השיחה, הופיעה מולו כבאית, שבדיוק סיימה טיפול באירוע. "הם כאילו הגיעו משמים", הוא מספר, "הם התחברו להידרנט (ברז השריפה) המוצב בגן הנשיאים וסייעו לשטוף את כל הקצף. תוך 10 דקות, חזר המקום לשגרה ולחזות הראויה לו".

עוד מוסיף קריסטל: "לאחר מכן מצאתי בתוך המזרקה בקבוק של סבון כלים, ובהמשך הבנתי, שיש אתגר של קצף שרץ בטיק טוק. מדובר במעשה קונדס ואני מאמין שאף אחד לא חשב על המשמעות ועל כך שזה נמצא סמוך לאנדרטה של החייל". הוא מבקש להודות ללוחמי האש נאור זדה וסער חכים שנענו בחפץ לב לסייע: "מה שריגש אותי, זה שקיבלתי טלפון מאביו של אמיר ז"ל, שאנחנו כלל לא מכירים, שמאוד התרגש מכך. מבחינתי יש קדושה למקום וזה כבוד שזכיתי בו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר