רחוב אחוזה

פטור מאגרה ושוברי מתנה: שורה של הקלות ומבצע לעידוד הקנייה בעסקים מקומיים ברעננה

העירייה הודיעה כי תעניק שוברי קנייה למי שיבצע קניות בסכום מסוים בבתי עסק בעיר. כמו כן יימשך הפטור מאגרת שילוט ותותר הוצאת סחורה עד ערב פסח

פורסם בתאריך: 10.3.21 08:08

עיריית רעננה הודעה על מספר הקלות לעסקים. זאת עם צאתה לדרך של הפעימה השלישית בפתיחת המשק, הכוללת הקלות משמעותיות עבור המגזר העסקי, לרבות פתיחתם של בתי קפה, מסעדות ועוד. כך הודיעה העירייה על פטור מאגרת הוצאת שולחנות וכסאות לשנת 2021, בהמשך לפטור שהוענק לאורך 2020. הקלה נוספת היא פטור מאגרת שילוט לעסקים שנפגעו משמעותית במשבר הקורונה לשנת 2021, בכפוף להגשת בקשה במשרד הכלכלה ולאישורה.

החל מיום ראשון השבוע ועד ערב פסח (יום שישי, 26.3) מתירה העירייה הוצאת סחורה ומתקנים למרחב הציבורי הצמוד לבית העסק, בכפוף להנחיות המופיעות באתר העירוני. בנוסף לכך מעודדת העירייה ביצוע רכישות בעסקים בעיר על ידי הענקת שוברי קנייה על סך 150 שקלים, בעת רכישה בסכום של 299 שקלים בבתי העסק בעיר, בכפוף לפרטי ההטבה באתר העירוני (היכנסו כאן לתקנון המבצע באתר העירייה). ראש העירייה חיים ברוידא אמר: "עם שיבת המשק אט אט לשגרה, ובמקביל לפעימה השלישית והקלות המדינה, אנו ממשיכים במאמצינו על מנת לסייע לעסקים לשוב לאיתנם, ואף מיישמים הטבות נוספות עבור מגזר זה". חבר המועצה אלי אלוש, הממונה על מרכז העסקים והחדשנות, אמר: "חשוב לנקוט במיוחד בעת הזו במכלול של פעולות כדי להקל על החזרה של בתי העסק לפעולה. העסקים חוששים ולכן צריך היכן שניתן לנקוט במדיניות תומכת ומלווה. זה הזמן לחזק את העסקים בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר