בית הנוער ברעננה
בית הנוער ברעננה

העיר חזרה לשגרה, הגמלאים עדיין מחכים למועדונית

הפעיל החברתי חיים מזרחי מתלונן על כך שהפעילות לגמלאים המתקיימת בשעות הבוקר בבית הנוער באחוזה עדיין לא חודשה. העירייה: "הפעילות תחזור ביום שלישי הבא"

פורסם בתאריך: 27.4.21 07:48

הפעיל החברתי חיים מזרחי, מתלונן שפעילות הברידג' לגמלאים בבית הנוער באחוזה, שהופסקה לפני כשנה שלפני כשנה, עדיין לא חודשה. מזרחי מסביר שהמקום שייך לאגף התרבות ובבוקר היו מגיעים אליו בני הגיל השלישי, בעוד אחר הצהרים הוא משמש לחוגים לנוער. "לפני כשנה, בגלל הקורונה, המקום נסגר ולצערי הוא לא נפתח מאז", אומר מזרחי, "פניתי כמה פעמים על מנת להבין מתי הוא ייפתח, נאמר לי שעושים את המאמצים לפתוח אבל לא קיבלתי תאריך. צריך להבין שאבא שלי בן ה-86 יחד עם קשישים נוספים יושבים בבית ומתנוונים. הם היו מגיעים למקום, משחקים קלפים, מעבירים את הזמן וזה היה סוג של מפגש חברתי. פעילות חופשית והוא היה מאוד נהנה ללכת לשם. לפני ארבעה חודשים אמא שלי נפטרה ומאז הוא לבד ובודד. ובנוסף לכך אין לו גם את המועדונית. הוא בוכה וזה קורע לי את הלב. חשוב לדאוג להם ולהשאיר את המקום פתוח. אני לא מתכוון לשתוק ואפנה לכל מי שצריך על מנת שהמקום ייפתח במהרה".
תגובת עיריית רעננה: "עקב הוראות משרד הבריאות בעקבות נגיף הקורונה, לא התאפשרה פעילות הברידג' החופשית לגמלאים ב"מועדון הזהב". לאור ההקלות שאושרו לאחרונה על ידי משרד הבריאות, העירייה נערכת להחזרת הפעילות כבר בימים הקרובים". הבוקר נמסר מהעירייה כי המועדונית תיפתח ביום שלישי הבא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר