חיילים. צילום אילוסטרציה: חן גלילי
צילום אילוסטרציה: חן גלילי

תוכנית חדשה של העירייה לסיוע להלומי קרב תושבי העיר

את התוכנית יוביל האגף לשרותים חברתיים ובמסגרתה תסייע העירייה להלומי הקרב במגוון נושאים, בין היתר בליווי פסיכולוגי, במיצוי הזכויות ועוד

פורסם בתאריך: 28.4.21 08:04

המעשה של איציק סעידיאן, נכה צה"ל הסובל מפוסט טראומה, אשר הצית את עצמו במשרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקוה, טלטל מדינה שלמה. סעידיאן עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים. לפני שהצית את עצמו, הוא התחנן במשך תקופה ארוכה להגדלת אחוזי הנכות שנקבעו לו ולהגדלת הסיוע שהוא מקבל.

בעקבות זאת הודיעה עיריית רעננה על תוכנית מיוחדת לסיוע וליווי של הלומי הקרב תושבי העיר, במסגרתה תסייע להם במגוון נושאים, החל ממפגשים אישיים או קבוצתיים עם איש מקצוע מיוחד, סיוע בהשמה פרטנית ובמיצוי זכויות, סיוע בהתנהלות בירוקרטית מול גופים שונים הבאים במגע עם הלומי הקרב, ליווי פסיכולוגי במידת הצורך ועוד.
כיום הקשר של הלומי הקרב הוא ישירות מול משרד הביטחון. בעירייה החליטו להרים את הכפפה ולסייע להלומי הקרב תושבי העיר על מנת להקל עליהם ולו במקצת. העירייה, באמצעות האגף לשירותים חברתיים, תיזום פנייה למשרד הביטחון במטרה להציע שיתוף פעולה בנושא ולקבל רשימה של הלומי הקרב על מנת שניתן יהיה לפנות אליהם. ובנוסף תפרסם העירייה קול קורא לציבור המזמין תושבים הלומי קרב להצטרף לתוכנית המיוחדת שנפתחה עבורם.
ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "המחויבות שלנו כחברה, היא להמשיך וללוות את הלומי הקרב, אותם אנשים יקרים שלחמו בגופם ובנפשם למען ביטחוננו. לכן, בהובלת האגף לשירותים חברתיים, יזמתי הקמתה של תכנית ייעודית למען הלומי הקרב מקרב תושבי העיר על מנת להקל עליהם ככל הניתן ולסייע להם במיצוי זכויותיהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר