רחוב צ'יפמן ברעננה, האיזור בו מצוי ביתה של משפחת בנט

רק שלוש פעמים בשבוע: הוטלו הגבלות על ההפגנות נגד ראש הממשלה ברעננה

המשטרה פרסמה מתווה חדש המצמצם את היקף ההפגנות בסמוך לביתו של נפתלי בנט. נקבעו מגבלות על רעש חריג לאחר השעה 9 וחצי בערב

פורסם בתאריך: 28.6.21 16:40

המשטרה פרסמה אתמול, ראשון, מתווה חדש המצמצם את היקף ההפגנות ליד בית ראש הממשלה, נפתלי בנט, ברעננה. בין היתר, על פי המתווה החדש, תוגבלנה ההפגנות לשלוש פעמים בשבוע, כאשר פעמיים מתוכן בימי חול והפעם השלישית ביום שישי או לחילופין במוצאי שבת, תוך תיאום עם המשטרה. על פי המתווה המחאה בשישי תסתיים לכל המאוחר שעה לפני כניסת שבת ובמוצאי שבת תחל לפחות חצי שעה לאחר צאת השבת.

כמו כן, במתווה החדש, נכתב עוד: "חל איסור לקיים מחאות ברחובות הסמוכים לביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט". על כן נקבע כי "המחאות ייערכו ברחוב צ'יפמן, מערבה לצומת הרחובות ציפמן-נחשון … ככל שהמחאות תתרחבנה וישתתפו בהן מעל 200 משתתפים, מקום המחאה יועתק לקטע הרחוב שבין בית מס' 23 ברחוב האלה לבין ככר רבי עקיבא". עם זאת, ניתן יהיה לקיים מחאות שקטות של עד 5 אנשים בצומת הרחובות ציפמן-מאפו.

בנוסף, הודיעה המשטרה כי יוטלו מגבלות על רעש חריג לאחר השעה 9 וחצי בערב, ותהיה בקרה משטרתית. תאסר חסימת צירי תנועה וירידה לכביש, תאסר השלכת פסולת ובמידה ויהיה צורך לקיים תהלוכה, יהיה על המפגינים להגיש בקשה לכך מראש. "אני רואה בכך, הישג ראשון ומשמעותי, במאבק המתמשך למנוע סבל וטרדה מתושבים המתגוררים באזור" ציין ראש העירייה, חיים ברוידא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר