אמבולנס. צילום אליהו הרשקוביץ
אמבולנס. צילום אליהו הרשקוביץ

כמה ילדים נפגעו בשנים האחרונות בקיץ בתאונות דרכים בעיר?

נחשפו הנתונים על היפגעות ילדים בקיץ בהרצליה, כפר סבא ורעננה בשנים האחרונות, שלוש הערים מדורגות בעשירייה השנייה. הנתונים המלאים

פורסם בתאריך: 26.7.21 16:14

באיזו עיר בשרון נפגעו הכי הרבה ילדים בתאונות בקיץ במהלך השנים האחרונות? בעמותת אור ירוק בדקו אילו ערים מסוכנות לילדים בחודשי הקיץ, ערים שבהן מספר הילדים הנפגעים בתאונות דרכים הוא הגבוה ביותר בהשוואה לחלקם באוכלוסייה. נבדקו נתוני היפגעות הילדים (0-14) בתאונות דרכים בחודשים יוני, יולי ואוגוסט במשך חמש שנים (2016-2020) כאשר הנתונים נבדקו בהשוואה לכל אלף ילדים בכל עיר מעל 50 אלף תושבים.
הרצליה היא העיר המדורגת במקום ה-20 במסוכנות לילדים בחודשי הקיץ כאשר 19 ילדים נפגעו בתחומיה בחמש שנים, בכל שנה נפגעים בעיר בממוצע 3.8 ילדים, 0.19 ילדים נפגעים בתאונות דרכים לכל אלף ילדים בכל שנה.
רעננה היא העיר המדורגת במקום ה-23 במסוכנות לילדים בחודשי הקיץ כאשר 15 ילדים נפגעו בתחומיה בחמש שנים, בכל שנה נפגעים בעיר בממוצע שלושה ילדים, 0.18 ילדים נפגעים בתאונות דרכים לכל אלף ילדים בכל שנה.
כפר סבא היא העיר המדורגת במקום ה-27 במסוכנות לילדים בחודשי הקיץ כאשר 15 ילדים נפגעו בתחומיה בחמש שנים, בכל שנה נפגעים בעיר בממוצע שלושה ילדים, 0.12 ילדים נפגעים בתאונות דרכים לכל אלף ילדים בכל שנה.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר: "החופש הגדול הוא תקופת זמן שבה הסכנה של הילדים להיפגע בתאונת דרכים הולכת וגדלה. האחריות לצמצום הסכנה של הילדים מוטלת גם על משרד התחבורה והבטיחות בדרכים וגם על הרשויות המקומיות. מיתון וריסון התנועה הם צעדים נדרשים שיש לבצע כדי להפחית באופן משמעותי את הסכנה של הילדים להיפגע כהולכי רגל. במקביל יש להגביר את ההסברה והחינוך לבטיחות בדרכים בקרב הילדים, באמצעות אמצעי התקשורת הפופולריים שבהם הם משתמשים. בכוחות משולבים יחד עם הגברת הנוכחות המשטרתית בכבישים ניתן להציל את חיי הילד הבא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר