אורי פדלון בטוקיו צילום פרטי

ישן שעתיים בלילה: אורי פדלון מנהל את המדיה של המשלחת הישראלית בטוקיו

בנו של ראש עיריית הרצליה מספר על החוויה המיוחדת, הקשר עם הספורטאים, וגם מגלה איפה הוא היה כשאבישג סמברג זכתה במדליה

פורסם בתאריך: 30.7.21 07:19

האולימפיאדה בטוקיו, יפן, בעיצומה, מיליוני צופים בארץ ומיליארדים בעולם עוקבים באדיקות מרחוק אחרי התחרויות בציפייה למדליות, ומי שנמצא שם בלב ההתרחשות הוא אורי פדלון, בנו של ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, שמשמש כמנהל המדיה של המשלחת הישראלית לטוקיו.
בגיל 33, עם אישה ותינוקת בת ארבעה חודשים בבית, הוא מנהל בגאון את המדיה של המשלחת הישראלית. עבור פדלון ג'וניור זו כבר אולימפיאדה שלישית ברזומה, כאשר הפעם הוא נמצא ממש פיזית בכפר האולימפי, להבדיל מהפעמיים הקודמות בהן ניהל את המדיה מרחוק.
אורי, תושב הרצליה, בוגר תואר ראשון בתקשורת, לומד עכשיו תואר שני במשפטים ועובד במשרה מלאה במועצה אזורית דרום השרון כמנהל אגף תכנון ואסטרטגיה, עבודה ממנה יצא לחל"ת לצורך הנסיעה לטוקיו. הוא מספר בצניעות על הרזומה המרשים שלו, שהוביל אותו לתפקיד הנוכחי: "אני עושה לוועד האולימפי את המדיה מאז אולימפיאדת לונדון ב-2012. ניהלתי את הסושיאל, איקומרס ומועדון החברות של מכבי תל אביב במשך חמש שנים. פיתחתי אפליקציה שהגיעה ל-900 אלף הורדות תוך שבוע, שיא ישראלי, שנקראת Track virus. לקחתי חלק בארגון של משחקי ליגת האלופות ואירועי ספורט גדולים, אבל באירוע כזה עוד לא הייתי. הצוות שאני מנהל כולל 5 אנשים, 4 מהם בארץ. במסגרת העבודה אנחנו מפעילים טיקטוק, אינסטגרם ופייסבוק".

אתם מרגישים שם את התמיכה וההתעניינות הרבה של הציבור בארץ?
"זה נראה אחלה, מרחוק מרגישים שמדינה שלמה דוחפת את הספורטאים, הם גם מרגישים את זה. אי אפשר שלא להתרגש כשנערה בת 19 מניפה את הדגל באולם אחרי שזכתה במדליה".

איך אתה עובד עם מגבלות הקורונה?
"בגלל המגבלות אין קהל במגרשים, אז זה מאתגר מעט, כי צריך לחבר את האנשים בבית באמצעים הדיגיטליים. הקמתי אולפן בכפר האולימפי, בגלל שהעיתונאים לא יכולים להיות במגע עם הספורטאים. אנחנו מחברים אותם אליהם באמצעים דיגיטליים. נכון לעכשיו, לפעילות הדיגיטלית שלנו היו למעלה מ-15 מיליון חשיפות מאז תחילת המשחקים, והצפי להמשיך לגדול. בפעמיים הקודמות ניהלתי את המדיה מרחוק, מהארץ, וזאת הפעם הראשונה שאני נוסע".

מצליח לישון לפעמים?
"העבודה כאן מאוד אינטנסיבית, המשלחת הישראלית היא הגדולה ביותר אי פעם במשחקים, אני ישן שעתיים-שלוש בממוצע".

אתה רואה את הספורטאים ממש מקרוב, איך החוויה?
"לראות את הספורטאים כמה שניות אחרי ההצלחה או האכזבה הכי גדולה בחיים שלהם, אנשים שמגיל אפס עובדים על המטרה האולימפית שלהם, זאת חוויה מרגשת".

איפה היית כשאבישג סמברג זכתה במדליה בטקוואנדו?
"לקרב המדליה של אבישג סמברג לקחנו מונית ממרחק גדול, כל הדרך דירבנו את הנהג להאיץ כי ראינו איך הקרב מתפתח, מיד כשהגענו נכנסתי, עברתי בידוק מהיר ובריצה מהירה לאולם התחרות, הגעתי לשליש האחרון של הקרב, ממש על הקצה אבל זה היה שווה הכל. ממשיכים לדחוף את הספורטאים להישגים ומדליות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר