חיסון. צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום
צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

עלייה נוספת במספר המאומתים, מתחם חיסונים לילי יפעל החל לאחר צאת השבת

מספר המאומתים ברעננה עלה כבר ל-650, העיר נמצאת על סף הצבע האדום ברמזור הקורונה

פורסם בתאריך: 19.8.21 17:09

מספר המאומתים/חולים בקורונה והמבודדים ברעננה ממשיך לעלות גם הבוקר, חמישי, ועומד על 650 מאומתים/חולים, לעומת 590 ביום שלישי. מדובר בתוספת של 60 מאומתים/חולים בתוך יומיים בלבד. כמו כן הבוקר ברעננה ישנם 1,955 מבודדים, לעומת 1,574 מבודדים ביום שלישי. למרות זאת, אחוז הבדיקות החיוביות בעיר עדיין נמוך מהממוצע הארצי ועומד על 2.9 אחוז, מתוך 2,182 בדיקות שנערכו אמש בעיר, כאשר הממוצע הארצי הוא 5.5 אחוז. ציון הרמזור של העיר ממשיך להיות גבוה ועומד על 7.5, אשר מגדיר את העיר ככתומה, על סף הצבע האדום.

במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית מעדכנים הבוקר כי במחלקת הקורונה מאושפזים 43 חולי קורונה. מתוכם 31 במצב קשה, 7 מהם מונשמים.

עקב העלייה בתחלואה, עיריית רעננה פתחה מתחם חיסוני קורונה לילי, בשיתוף "מגן ישראל", המיועד לתושבים מגיל 12 ומעלה, חברי כל קופות החולים, ללא צורך בקביעת תור מראש או הפנייה. המתחם יפעל במוצ"ש (21.8), החל מחצי שעה אחרי צאת השבת ועד 2 לפנות בוקר, בבית מוזה במרכז העיר, רחוב תל חי 3. אמש ביקרה במקום מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, ורדה אופיר, במטרה לחזק את בני הנוער שהגיעו להתחסן. "אני גאה בנוער שלנו שמבין את החשיבות של החיסון כדי למנוע בידודים וזומים ולוקח אחריות ומגיע להתחסן – זה אכן נוער איכותי", אמרה אופיר.

כזכור, אתמול הורחב התו הירוק גם לילדים מגיל 3, עם כניסתו לתוקף נפרשו מאות עמדות בדיקה מהירה ברחבי הארץ. בעקבות הביקוש הרב הוחלט כי עד להודעה חדשה גם תחנות מד"א בכל הארץ, יספקו בדיקות מהירות לילדים בגיל 3-12 ומנועי חיסון ללא תשלום. על כן, נבדקים אלה, שנבדקו אתמול בתחנות מד"א ונדרשו לשלם בגין הבדיקה, יקבלו על כך החזר מלא ממד"א.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר