בית הכנסת יבנה פנים קרדיט משה גרין

הנחיות קורונה: אל תשכחו להדפיס את התו הירוק ולהציגו בכניסה לבית הכנסת

יו"ר המועצה הדתית ברעננה, אריה פרידמן, מחדד את ההנחיות לקראת תפילות יום כיפור ב-90 בתי כנסת בעיר. כדאי להתעדכן

פורסם בתאריך: 13.9.21 18:16

לקראת יום הכיפורים: המועצה הדתית ברעננה מחדדת נהלים ומפרסמת הנחיות לקראת תפילות החג בבתי הכנסת בעיר. הבוקר, שני, פרסם יו"ר המועצה הדתית ברעננה, אריה פרידמן, הודעה לתושבי העיר ואורחיהם הקוראת להם להקפיד על ההנחיות. "כמדי שנה, 90 בתי הכנסת ברחבי רעננה מחכים ומצפים לכם ביום כיפור הקרוב", כתב פרידמן, "אבל, בשל מגבלות הקורונה המוטלות על בתי הכנסת, אנו מבקשים את עזרתכם בשמירה על הבריאות של כולנו ויחד נעמוד בנהלי משרד הבריאות. שימו לב: בית כנסת הפועל על פי התו הירוק אינו יכול להכניס את מי שאין לו דרכון ירוק".

מגזין סוכה - אריה פרידמן צילום עזרא לוי

אריה פרידמן צילום עזרא לוי

יצוין כי בית כנסת בו מתפללים יותר מחמישים איש מחויב בתו הירוק, הנחיה התקפה רק למבנה סגור ולא למניין במרחב הפתוח. פרידמן ביקש להקפיד על ההנחיות הבאות: "הגיעו מוכנים: הדפיסו מראש והביאו אתכם דרכון ירוק / אישור קורונה שלילי / תעודת מחלים לכל אחד מבני המשפחה והציגו אותו בכניסה לבית הכנסת. בשל קדושת החג נבקש לא להציג דרכון ירוק באמצעות הטלפון הנייד אלא להדפיס מראש ולהביא אישור מודפס. תודה על ההבנה. בכניסה לבית הכנסת תפגשו את נציג הקהילה. אנא היעזרו בו לכל שאלה ועניין".

 

בנוסף ציין פרידמן: "בחלק מבתי הכנסת תמצאו מניין בחוץ – אתם מוזמנים להצטרף אליהם. במניינים אלה אין צורך בתו ירוק!". הוא ציין כי בכניסה לבתי הכנסת בעיר יוצבו שלטים המסבירים את הוראות משרד הבריאות. "כאמור, מדובר בהנחיות התו ירוק ולא חלילה נסיבות אחרות. יחד נשמור על בתי הכנסת פתוחים, יחד נקפיד על הנחיות משרד הבריאות", סיכם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר