אמא ותינוק, אילוסטרציה Klanneke depositphotos.com

המטרה: גיוס מתנדבות חדשות לפרויקט התמיכה ביולדות

פרויקט אם לאם הצטמצם עד מאוד בשל הקורונה, עתה השאיפה היא להרחיב חזרה את הפרויקט שמוביל המדור לגיל הרך בעירייה

פורסם בתאריך: 14.2.22 08:11

עיריית רעננה מחדשת ומרחיבה את פרויקט "אם לאם". בימים אלה מגייסת העירייה מתנדבות חדשות לליווי אימהות טריות, לפרויקט שהצטמצם עד מאוד בעקבות הקורונה . המטרה היא לחזור למימדים הקודמים של הפרויקט בתוך כחודשיים. מטרת הפרויקט, בהובלת המדור לגיל הרך, לסייע, לתמוך ולהעניק חיבוק קהילתי למשפחות רענניות צעירות שחוזרות הביתה עם תינוק.ת חדש.ה.

לצורך כך, פועלת העירייה לגייס כשלושים מתנדבות חדשות, לפרויקט, על מנת שיהיה נגיש לכמה שיותר משפחות רענניות בשנה הראשונה להולדת התינוק.ת. במסגרת הפרויקט יחוברו המשפחות הטריות לדמות אם בוגרת, חיובית ותומכת – בהתאם לצרכיה של כל משפחה. יעל פישביין מנהלת המדור לגיל הרך ומרכזת הפרויקט, מסבירה: "יש מי שירצו מישהי שתשגיח מידי פעם על התינוק, יש מי שירצו תומכת שתשוחח עם היולדת ותחזק אותה. למשפחות שונות צרכים שונים והפרויקט נועד לתת מענה מגוון ככל הניתן בתוך גבולות ההתנדבות".

 

 

מהם התנאים להשתתפות בפרויקט?
"אין תנאים להשתתפות בפרויקט. המטרה היא להנגיש אותו לכל משפחה שרק תרצה, מתוך תפיסה שהדרך הנכונה עבור יולדת ומשפחתה לעבור את חופשת הלידה היא עם תמיכה קהילתית. כל מתנדבת ואם טרייה שמעוניינות להצטרף לפרויקט, נפגשות עם רכזת הפרויקט. תוקדש מחשבה להתאמה בהתאם לציפיותיהן האישיות של המתנדבות והאימהות כמובן התאמה אישיותית. בסיס ההתקשרות בין המתנדבת והיולדת הוא רצון בתמיכה קהילתית ורצון טוב. ברגע שהרצון הדדי, הן כבר לוקחות את זה משם".

ראש העירייה חיים ברוידא: "אני בטוח שתמיכה וחיבוק מהקהילה הרעננית תסייע רבות למשפחות בתקופה שלאחר הלידה. זוהי הרוח הרעננית במיטבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר