קניון רננים, צלם ליאור אביטן

חול המועד ברננים: הכוכבים שהילדים אוהבים מגיעים לפסטיבל מיוחד

הקניון מציע במהלך חול המועד פסח הופעות של דילן דרור וסיימון מערוץ הופ! סדנאות ומתחמי פעילות של סוניק, כוח פיג'יי וכוכבי ילדים נוספים, ללא תשלום. האירוע המרכזי:" פסטיבל כל הכוכבים ברננים"

פורסם בתאריך: 10.4.22 11:43

קניון רננים מציע במהלך חול המועד פסח, מגוון הופעות, סדנאות ומתחמי פעילות של הכוכבים שהילדים והנוער אוהבים, ללא תשלום. האירוע המרכזי ברננים הוא "פסטיבל כל הכוכבים ברננים" – מתחם פעילות ויצירה המעוצב כולו בהשראת סוניק שמגיע הישר מהקולנועים למתחם היתולי ואתגרים וקיר צילום. כוח פיג'יי – מתחם יצירה של מותג העל – סדנאות יצירה צבעוניות ומגוונות של הכוכבים האהובים. גם פוני קטני מגיע עם סדנת יצירה להכנת קשתות וקישוטי שיער ודובוני אכפת לי עם סדנת יצירה קסומה לקטנטנים. (יום ראשון – שלישי 17-19/4, 11:00-14:00, 16:00-19:00).

כמו כן יתקיים מופע של סיימון מערוץ הופ! הדמות האהובה מתארחת במופע מקסים לילדים עם דרורמי כוכב הילדים, במופע מוזיקלי מקפיץ וקסום לילדים (יום רביעי 20.4, 11:30)

מופע דילן דרור – כוכב הנוער היוטיובר ומנחה ששטוס דילן דרור וחבריו, מגיעים למופע בימתי חד פעמי, מלא אתגרים, שירים ופאן לאוהדים. (יום רביעי 20.4, 17:30).

 

אורית סגל, מנהלת שיווק קניון רננים, אמרה: "אנחנו מזמינים את הצעירים והוריהם להגיע לקניון רננים, לפסח של כוכבים, אטרקציות ופעילויות וליהנות ממבחר גדול של אירועים לקטנטנים בוגרים, סדנאות יצירה ומופעים של גיבורי הילדים והנוער, לצד ה- PLAY PARK החדש, באולינג, הפעלטון ויער ההרפתקאות, שיהפכו את הבילוי לחוויה".
גילאים: כל הגילאים. איפה: קניון רננים, קומה 0, ליד השופרסל. מתי: במהלך חול המועד פסח. ((יש להתעדכן באתר הקניון או בעמוד הפייסבוק על הפעילויות בכל שבוע).


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר