נערה, צילום אילוסטרציה Kmiragaya depositphotos.com

מפוקח מין מרעננה נעצר בחשד למעשה מגונה בקטינה

התושב בן ה-55 נעצר בחשד כי הטריד קטינות כבנות 17 באוטובוס וביצע מעשה מגונה בקטינה. בינואר 2020 הורשע במעשה מגונה בפומבי בפני קטינה שיצאה מביתה ברעננה

פורסם בתאריך: 7.6.22 08:36

תושב רעננה בן 55, שמוגדר כמפוקח מין, נעצר על ידי שוטרי תחנת גלילות בחשד כי הטריד קטינות, כבנות 17 באוטובוס וביצע מעשה מגונה בקטינה – כל זאת תוך שהפר צו פיקוח המוטל עליו. לאחר חקירה ראשונית, הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו בחמישה ימים. המשטרה יחסה לו עבירות של מעשה מגונה באדם, הפרת צו פיקוח, הטרדה מינית של אדם בנסיבות מחמירות ומעשה מגונה.

כאמור, אין זו ההסתבכות הראשונה של החשוד. רק בחודש ינואר 2020 נגזר דינו בתיק מעשה מגונה בפומבי בפני קטינה שיצאה מביתה ברעננה. אז נטען כי הוא הפשיל את מכנסיו בפניה ואת תחתוניו ונגע באיבר מינו.

בפתח הדיון בעניינו במוצאי חג השבועות, אמר נציג המשטרה: "מדובר בחשוד אשר היה בתחנת אוטובוס עם מספר קטינות והחל לשאול אותן שאלות. הוא אף שאל קטינה מסוימת אם הוא יכול לעשות לה מסאז' ונגע באיבר מינו. לאחר מכן כשעלו לאוטובוס הוא החל לגעת בגופה של הקטינה. מדובר בעבריין מפוקח מין".

 

על פי המשטרה, נהג האוטובוס עצר ולמקום הוזעקה המשטרה. חוקרי המשטרה גבו עדויות מהקטינות ומהנהג. הסנגורית שלו הכחישה את המיוחס לו וטענה בין היתר כי הצו מדבר על איסור שהייה עם קטינות ביחידות. לאור כך, במקום כמו רחוב, תחנת אוטובוס ואוטובוס, שהם מקומות ציבוריים – לא מתקיים תנאי היחידות, ועל כן אין חשד סביר להפרת הצו.

כך או כך, בתום הדיון, קבע השופט רון דולדשטיין, שעיין בחומרי החקירה ושמע את טיעוני הצדדים, כי "עיון בחומר החקירה שנאסף על ידי היחידה החוקרת מלמד על קיומו של חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, ברמה המספקת הנדרשת לשלב זה של ההליך". עוד ציין השופט: "בהתחשב בחשדות ובהיקף העבירות בהן נחשד החשוד, מצאתי כי קיימת עילת מעצר מסוג מסוכנות, וכי קיים חשש לשיבוש בשים לב לאופי פעולות החקירה הנדרשות בשלב זה, ולא ניתן להפיג את כל אלה בשלב זה בדרך של חלופת מעצר".

נוכח קביעות אלו, מעצרו של החשוד הוארך בשלושה ימים ועד ל–7 ביוני.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר