אלי כהן
אלי כהן

סגן ראש העירייה, אלי כהן, פורש מתפקידו

לאחר שלוש וחצי שנים במועצת העיר, אלי כהן , שכיהן בשנה האחרונה גם כסגן ראש העירייה פורש מתפקידו למען תפקיד בכיר במועצת השמאים של משרד המשפטים

פורסם בתאריך: 21.5.17 08:56

לאחר שלוש וחצי שנים כחבר מועצה, מתוכן שנה בתפקיד סגן ראש העירייה והממונה על מנהל הקהילה יפרוש בסוף החודש אלי כהן מתפקידו. כהן, שמאי מקרקעין במקצועו, מונה לתפקיד של שמאי מכריע על ידי מועצת השמאים במשרד המשפטים, תפקיד הכרוך במגבלות רבות, בהן גם האיסור לכהן בתפקידים ציבוריים. בשנה בה כיהן כסגן ראש העירייה, שם כהן דגש על חיזוק קליטת העלייה, בפעולות ובאירועי תרבות לקירוב בין דתיים וחילוניים, וביניהם קונצרט סליחות ברחבת יד לבנים, אירועי סוכת העיר, אירוע "שבת עולמית" ועוד. "אלה היו ארבע שנים רוויות בפעילות ציבורית ענפה שהעניקה לי סיפוק רב בהיותי שותף מלא לשגשוגה ופיתוחה של העיר רעננה שכולנו אוהבים", אמר השבוע כהן, "אני יודע שיש בתוכנו כוחות טובים ואני מרגיש שאני מוסר את שרביט ההנהגה לחבורה טובה. אני קורא לכל אחד ואחת מתושבינו להירתם לפעילות למען טובת הציבור בעירנו. התפקיד המוצע לי כשמאי מכריע הינו תפקיד מכובד שיש בו כדי לתרום תרומה ניכרת לפיתוחה של מדינת ישראל. אני מודה לאלו שנתנו בי את האמון. אני רוצה להודות לתושבי העיר על האהדה והתמיכה ולעובדים המסורים במנהל קהילה".
ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, הודה לכהן על תרומתו לעיר במהלך תקופת כהונתו. "רעננה זכתה בנבחר ציבור משכמו ומעלה", אמר בילסקי, "אלי מסור ומחויב, שתרם תרומה חשובה לעיר ולקהילה. בטוחני שאלי עוד ימצא בעתיד דרך לחזור ולתרום לעיר. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר