כנס מטה יש עתיד ברעננה, צילום יש עתיד
כנס מטה יש עתיד ברעננה, צילום יש עתיד

יוצאים לדרך: במטה יש עתיד ברעננה התניעו את קמפיין הבחירות

מאה פעילים השתתפו במפגש בו השתתפה גם שרת הכלכלה אורנה ברביבאי

פורסם בתאריך: 21.7.22 16:11

מטה יש עתיד רעננה התניע אתמול, רביעי ה-20.7, את קמפיין הבחירות של המטה לקראת הבחירות לכנסת בנובמבר השנה, בערב פעילים מיוחד. במפגש השתתפו שרת הכלכלה וחברת הכנסת אורנה ברביבאי וחבר הכנסת משה טור-פז, זאת בנוסף לראשי המטה של רעננה, זהבה לנדמן ואורי זנקו ועוד הרבה פעילים ותיקים וחדשים.

עשרות מצטרפים חדשים הגיעו למפגש אשר השתתפו בו כמאה איש. האירוע התחיל בקבלת המצטרפים החדשים למטה והצגת פעילות המטה ברעננה. ביש עתיד רעננה ציינו כי המטה פועל לא רק בתקופת הבחירות, בעיקר בתחומים הקשורים ברווחת הקהילה המקומית כמו חינוך, עזרה לנזקקים ועוד תחומים רבים אחרים. המשתתפים קיבלו מידע והסברים על הדרכים השונות שבאמצעותן יוכלו להשתתף בעשייה זו של המטה. לאחר מכן, הובאה סקירה על הקמפיין של הבחירות הבאות והוסבר למשתתפים כיצד יוכלו לקחת חלק בקמפיין וכיצד יוכלו להשפיע, לדברי אורי זנקו, "גם מהבית בישיבה על הספה ומבלי לעשות מאמץ גדול", למשל בעזרת הפצת מידע מהקמפיין דרך תיבת המייל. בהמשך הערב, הציגו אורנה ברביבאי ומשה טור-פז את הישגי הממשלה בשנה האחרונה ואף ענו על שאלות מהמשתתפים.

 

יו"רית המטה, זהבה לנדמן, אמרה: "שמחתי לארח ולהכיר את כל הפעילים החדשים והרבים שהצטרפו אלינו, וביחד עם הפעילים הוותיקים והנפלאים שלנו, והפעילות שאנו מתכננים לקמפיין הזה, אני בטוחה כי נצליח להגדיל את מעגל התומכים של יש עתיד ברעננה בפרט, ובארץ בכלל. האנשים מרגישים כי הבחירות הללו קריטיות במיוחד, ונרתמים לעזור, כי הם רוצים לוודא שמדינת ישראל תמשיך להיות מדינה יהודית דמוקרטית וליברלית".

יו"ר המטה, אורי זנקו: "היום חברי הכנסת של יש עתיד הם שרי ממשלת ישראל. זה חלון הזדמנויות לעשות שינוי. היום יש לנו דלת ישירה למקבלי החלטות ואנחנו עושים בזה שימוש ומעלים רעיונות ומגיעים אליהם לכנסת כדי לקדם דברים של אנשים שחשוב להם שהדברים יראו אחרת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר