אמיר ברטוב ז"ל, צילום מהאלבום המשפחתי
אמיר ברטוב ז"ל, צילום מהאלבום המשפחתי

הלך לעולמו הגזבר המיתולוגי של רעננה, אמיר ברטוב

ברטוב, שנפטר בגיל 73, כיהן כגזבר עוד כשרעננה הייתה מועצה מקומית ובהמשך כשהפכה לעיר, ובמשך 38 שנים. זאב בילסקי: "אמיר עזר לי רבות בדחיפת הפרויקטים הכי חשובים ברעננה"

פורסם בתאריך: 8.8.22 08:20

אמיר ברטוב, שכיהן כגזבר עיריית רעננה במשך 38 שנים, הלך לעולמו בגיל 73. ברטוב הובא הבוקר למנוחות כשעשרות מבני משפחתו ומכרים ליוו אותו בדרכו האחרונה. הוא הותיר אחריו את אשתו חיה ברטוב, חמישה ילדים ושבעה נכדים. "איך אפשר לדמיין את החיים שלי בלי אחת הדמויות המשמעותיות בחיי? דמות ענקית מכל הבחינות כמו אבא, האדם הכי מרשים שהכרתי, הישגי, יצירתי, טוב לב נטול אגו. תמיד ימצא זמן לחלש, לתת לו מקום", ספדה לו בתו, הדס ברטוב, והוסיפה: "האדם הכי עסוק בעולם, עובד מסביב לשעון, ובכל זאת מצליח למצוא זמן להתנדב ולהיות איש משפחה ואבא מדהים".

ברטוב כיהן בתפקיד הגזבר כ-38 שנים, עוד בימים שרעננה הייתה מושבה ובהמשך כשהפכה לעיר, והיה מבכירי הגזברים ברשויות המקומיות. הוא כיהן גם כעשור כיו"ר ארגון הגזברים. הלווייתו התקיימה אתמול (יום א') בבית העלמין ברחוב קלאוזנר.

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, ספד לו: "מבקש להביע את השתתפותי באבלה של משפחת ברטוב, על לכתו מאיתנו של אמיר ברטוב, ששימש במשך 38 שנים כגזבר המועצה המקומית ולימים עיריית רעננה. ברטוב התגורר ברעננה משנות ה-70 ולאחר שנישא לחיה, בת המושבה רעננה. אמיר היה גזבר מקצועי, נאמן ומוערך".

 

 

 

ראש עיריית רעננה לשעבר זאב בילסקי, אמר: "אמיר כיהן כגזבר 38 שנים, ובנוסף להיותו גזבר עיריית רעננה הוא נבחר לכהן כיו"ר איגוד הגזברים ומילא את התפקיד למעלה מעשר שנים. לאחר שנבחרתי לראש העירייה התחלנו בתקופת פיתוח שכללה את פארק, רעננה, תיכון בית אורן, משכן האמנויות, היכל הספורט העירוני ועוד ועוד. אמיר עזר לי רבות בדחיפת הפרויקטים. בדרך כלל גזבר מסביר לך למה אין, ואמיר התנהל בצורה אחרת לגמרי. גם כשאני היססתי היה זה אמיר שאמר לי 'זאביק, לך קדימה ועשה'. אני מאוד מעריך את עבודתו ואת אישיותו של אמיר וצר לי על לכתו מאיתנו".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר