דקתלון. צילום shutterstock
דקתלון. צילום shutterstock

מה מחכה לכם בדקטלון? בעיקר תורים ארוכים

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם הייתם עומדים בתור בדקטלון?

פורסם בתאריך: 16.9.17 19:00

 

גלית צימרמן וינשטוק:

הפרלמנט- גלית צימרמן וינשטוק

"אני בחיים לא אמצא את עצמי בתור מהסוג הזה. מעולם לא עברה בי המחשבה או הרצון להיות תקועה במשך שעות בצפיפות ובחום עם מיליון אנשים מזיעים וצועקים בשביל לשלם בסופו של דבר  כמה שקלים פחות עבור חפץ מיותר לחלוטין.  אני סולדת מכל תרבות הקניות שרואה בהוצאת כסף "חוויה" מתקנת/מנחמת ומתעלמת לגמרי מהמחיר הסביבתי והאנושי שנגרם בשלה. מחיר סביבתי זה אומר כל הקניות המיותרות הללו גורמות לשימוש במשאבי טבע ואנרגיה כדי לייצר אותם. שלא לדבר על כמויות הזבל שנוצרות מכך שאנשים זורקים אחרי זמן קצר את מה שקנו ונוצרים הרים הרים של זבל של חפצים מיותרים. ובנוסף, ישנה פגיעה חברתית כיוון שכל הסחורה הזו מגיעה מהמזרח, ממקומות בהם קיימת תעשייה המבוססת על ילדים. תעשייה המייצרת עוני ומחלות בשל תנאים עבודה לא נאותים. שלא לומר מחפירים. לא תודה. אני לא רוצה להיות שותפה בשום מחיר לעוולות הללו. אז מה כן? לעצמי אני קונה בעיקר כשאני צריכה משהו חדש במקום הישן שהתבלה (או נהיה קטן עלי..). וגם אז, אני מעדיפה יצרניות שמייצרות בישראל, בתנאים נאותים לעובדים. אני קונה בעיקר בסוף העונה ולכן גם לא עולה לי מאוד יקר. זוהי בעיני צרכנות מוסרית. יש לי כל מה שאני צריכה במינימום פגיעה באנושות ובסביבה. שנה טובה לכולם".

 

לימור גוטהלץ:

הפרלמנט- עו"ד לימור גוטהולץ

"בכל פעם שאחת מהרשתות המוכרות נוחתות בארץ ישנה המולה שאינה מובנת לי. רשת מוצרי הספורט הגיעה לישראל ונאלצה לסגור על מנת לחדש מלאי. האם כולם נזקקו בדיוק באותו יום למוצרי ספורט?! יש סיכוי שקצת איבדנו פרופורציה, שקצת התבלבלנו בין המושגים צריך לרוצה?! גם כשמדובר ברשת אכותיות עם מוצרים סופר איכותיים עדיין אפשר לדחות סיפוקים ולהגיע במועד מאוחר יותר, מבלי להירמס בהמון ולעמוד בתורי ענק. בתחושה שלי חווית הקנייה לא פחות חשובה מהמוצר עצמו. חד משמעית לא הייתי עומדת בתור הענק אם לא היה מדובר במוצר בסיסי קיומי ולא משנה מה היו מוכרים שם".

 

שלומי חננאל:

הפרלמנט- חננאל שלומי

"הייתי עומד בתור לחנות דקטלון. זו רשת חנויות עם מחירים תחרותיים לציוד ספורט ובריאות הכולל 3,000 פריטים ומעלה ומהווה תחרות לציוד לרכישה באינטרנט במחירים טובים. כאן ההזדמנות לבדוק כל פריט מקרוב ולהבטיח קניה בשוק תחרותי וחופשי ממגבלות יבואנים וזכיינים .הגיע הרגע שיפתחו כאן סניפים שונים בתחומים רבים ויורידו מאתנו את יוקר המחייה".

 

 

קארי פכטר:

קארי פכטר. צילום: עזרא לוי

"במקרה של הרצון שלי לשתף פעולה עם הוזלת המחירים בארץ, אני מוכנה לעמוד בתור. מדובר אומנם בזמן אבל החסכון יכול להגיע למאות שקלים. חווית הקנייה עבורי היא הנאה , צריך אומנם סבלנות והדבר החשוב שהמלאי יהיה גדול כמו המבחר, אם יש מלאי אני יודעת שלבסוף אוכל לקנות את המוצרים לאחר המתנה בהזולה משמעותית. זוהי בשורה צרכנית חדשה שכמו במקרים אחרים, דורשת בהתתחלה גם ממני כצרכנית, הבנה וסובלנות. למען הכלל חייבים להיות אדיבים גם בהמתנה, אני קוראת לקונים בבקשה להיות אדיבים, לגלות סובלנות, ושמחה שהחברה החליטה להגיע ארצה. כולי תקווה שיפתחו סניפים נוספים גם כדי להקל על הלחץ, וגם כדי לאפשר לאנשים לקנות סמוך לביתם".

מרי הלן פארי

מרי הלן פארי, בעלת משרד תיוון: מרי פארי שירותי נדל"ן

"חיכיתי מאוד לפתיחת החנות של דקטלון, אני מאוד רוצה לרכוש כדורי פטאנק, מאץ׳ (מקצועיים). וכל מיני אביזרים למשחק הפטאנק, אך מאוד התאכזבתי כששמעתי שסגרו את החנות בשל העומס הרב שנוצר שם. ניסיתי להתקשר, אך ללא הצלחה. אמתין קצת ואסע בנחת לבחון את המוצרים. אני רוצה לבחון בעין וביד למשש את איכות הכדורים של הפטאנק ולראות  מה הם אכן מייבאים לארץ".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר