המזרקות בנווה זמר. צילום פרטי
המזרקות בנווה זמר. צילום פרטי

הורים בנווה זמר: תפתחו לנו סניף של תנועת הנוער "מחנות העולים" בשכונה

הורים לילדים החברים בתנועת הנוער "מחנות העולים" פתחו השבוע עצומה בה ביקשו מראש העירייה לפתוח סניף של התנועה בנווה זמר

פורסם בתאריך: 18.10.17 10:28

הורים לילדים בתנועת הנוער "המחנות העולים" שמתגוררים בשכונת נווה זמר פתחו בשבוע שעבר עצומה בה הם מבקשים מראש העירייה לפתוח סניף של התנועה בשכונה. ההורים החליטו לפתוח את העצומה לאחר שהם שמעו שהעירייה אישרה שטח לפתיחת קן של הצופים. בשבוע בא ייפגשו ההורים עם נציגים מהעירייה על מנת לדון בבקשה.

על העצומה חתמו עד היום (ד') כ-170 איש ובה נכתב: "המחנות העולים היא תנועה המושרשת בתוך החיים הרעננים. התנועה פועלת בעיר מימי ראשיתה, למעלה מ-85 שנה, והיוותה לאורך השנים וגם היום גורם חשוב בחינוך הילדים והנוער בעיר. פתיחת מחנה חדש לתנועה בשכונת נווה זמר, ההולכת ומתפתחת במערב העיר, תאפשר לתנועה להגיע לילדים ובני נוער חדשים רבים ולשמר את המקום והקול הייחודי והחשוב שיש למחנות העולים".

"לא שמענו את זה באופן רשמי אבל הבנו שהעירייה אישרה מקום לצופים בנווה זמר", אמר ליאור בשן, תושב השכונה שיזם את העצומה, "בתור תושבי נווה זמר שדוגלים בפלורליזם אנחנו רוצים שיהיו עוד תנועות נוער בשכונה. אנחנו שמענו שאת אחד השטחים הציבוריים הקצו לצופים ואנחנו בעצם מבקשים שיקצו שטח גם למחנות העולים. אנחנו מאמינים שעם לחץ נכון זה יצליח. זה אמנם לא משהו שיקרה עכשיו אבל אני מאמין שזה תהליך כי השכונה כולה בבניה, אנחנו חושבים כבר על העתיד. הבן שלי נמצא ב"מחנות העולים" יחד עם עוד ילדים מהשכונה והם מאוד מרוצים. יש עוד תנועות חוץ מהצופים, אין לנו שום התנגדות לצופים אבל שיתנו מקום לעוד תנועות".

מעיריית רעננה נמסר: "מספר החניכים בשבט הדר של הצופים הולך וגדל, השבט מונה היום 1,500 חניכים שמהווים עומס גדול מידי על התשתית הנוכחית של המבנה הקיים. בהתאם לכך ולאחר חשיבה עירונית מקיפה הוחלט לאפשר לתנועה לפתוח שלוחה בנווה זמר אליה יעברו החניכים המגיעים מאזור השכונה ולהקטין ת שבט הדר. המחנות עולים קיבלו בשנים האחרונות מבנה בבית הספר רועי קליין בקרית שרת ומשם הם פועלים בשכונות הסמוכות, כאשר יעלה הצורך שלהם במבנים נוספים הדבר יישקל על ידי העירייה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוני

    אני חושב שזה נכון ולמחנה יקראו מחנה נווה זמר במקום מרכז מערב וזה כדי שלא יהיו שני סניפים של מערב

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר