מרפיס רעננה צילום שי לוי
מרפיס רעננה צילום שי לוי

סוף שבוע רענני: נורית גלרון והאחים לבית זו ארץ

ואיך אפשר בלי בילויים: הצרכניה, המרפ'יס והברוקלין בר מחכים לכם עם מבצעים חורפיים ומוזיקה טובה

פורסם בתאריך: 22.12.17 09:03

היום בין השעה 10:00-11:30 יגיע אבי זלבה מגיע למועדון הזהב בעיר להרצאה המרתקת -"מוחו של עבריין". זלבה ידבר בהרצאתו על  מהי התנהגות עבריינית, הסיבות לה וגם דוגמאות של עבריינים ידועים.

ב- Jem's Beer Factory ברעננה רוצים לפנק אתכם היום במשך שעה שלמה. כל מה שנותר לכם זה להתייצב במקום בין השעוה 11:30- 12:30 ולהנות ממבצע 1+ 1 על כל הבירות במקום. אגב, המבצע הזה מתקיים גם במוצ"ש בין השעות 18:30 ל- 19:30. שווה.

היום בשעה 22:30 מחכה לכם בגאגוס מסיבה בקונספט שחור ולבן לרגל יום הולדתו ה- 24, של אבי אוסי, מבעלי המקום. מה זה אומר? שכל המקום יהיה באותו קונספט וגם קוד הלבוש יהיה שחור לבן וגם המשקאות יוגשו על מגשים שחור לבן. יהיה גם די גי' לי אוסי, המכונה אוסקה שהיא גם אחותי ומנגנת טכנו ואחר כך יעלה ויבוא עומר אלריכמן שינגן בעיקר מיינסטרים והיפ הופ. תגיעו יפים.

בשעה 22:00 מחכה לכם בברוקלין בר מוזיקה טובה כחלק מליין ימי שישי, Urban alcohol factory, המקום היחיד בעיר בו הבליינים נהנים בשתי קומות! מריקודים על הבר, מפיות באוויר ואנרגיה מטורפת. את "החטאים" וגם את הפוזות שלכם, תוכלו לראות בגלריה של המקום בעמוד הפייסבוק.

 

 

במוצ"ש בשעה 21:00 תגיע הזמרת הישראלית נורית גלרון למשכן למוזיקה ואומנויות להתארח אצל יואב קוטנר. גלרון תספר במפגש על הדרך לבחירת שיריה, על  העיבודים, על החידושים ועוד.

בשעה 21:00 יגיעו האחרים גיא ורועי זו ארץ לאשכול פיס. במופע של האחים לבית זו ארץ שזורים שירי לאדינו מוכרים, פיוטי בית כנסת, שירים מבית אבא וגם שירים מתוך המחזמר המוזיקלי 'בוסתן ספרדי'.

שגיא רחמים מזמין אתכם לליין הכי שווה בלוח השנה של הצרכניה 2.0, סופ"ש צרכני עם האנשים שאוהבים! ביום שישי זה ליין גברת עם סלים, הברמניות והמלצריות יוצאים עם בקבוקים ומשקים את האנשים, חינם און דה האוס, כשברקע, השיר של אריק איינשטיין, 'גברת עם סלים' ברקע. במוצ"ש יש במקום מוזיקה לטינית – ספרדית וצ'ייסרים של קווארבו בתשעה שקלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר