קובי מימון. צילום אוהד רומנו
קובי מימון. צילום אוהד רומנו

סופ"ש רענני: קובי מימון, מופע מוזיקלי ואיך אפשר בלי בילויים

וגם, הפועל רעננה תארח את רמת השרון, ליין חדש בג'מס ביר וצלם שיגיע כדי לתעד אתכם רוקדים בברוקלין בר

פורסם בתאריך: 5.1.18 08:50

ביום שישי (14:00, נתניה) תנסה הפועל רעננה להעפיל לשמינית גמר גביע המדינה, כשתארח את רמת השרון מהליגה הלאומית. ההתמודדות תפגיש את שני המאמנים שנמצאים בקשרי חברות קרובים, מנחם קורצקי וחיים שאבו, לקרב ראש בראש.

הברוקלין בר מזמין אתכם למסיבת שישי מגניבה החל מהשעה 22:00 עם קומבינציות משוגעות, מוזיקה טובה ואנשים יפים. לא מספיק לכם? אז בברוקלין מבטיחים לנו שגם יהיה צלם שיגיע לצלם את כל הטוב הזה.

לאחר ששבר את שיא גינס העולמי במופע סטנד אפ הארוך ביותר( 42 שעות ו- 20 דק'), מגיע הסטנדאפיסט קובי מימון לרעננה עם מופע עשיר בזוויות מפתיעות והומור משובח שייגרום לכם לצחוק מהבטן. תכינו את הכרטיסים, את הבטן והלסתות כי מחכה לכם ערב מטורף. שישי (5.1) בשעה 22:30, במשכן למוזיקה ואומנויות.

בג'מס ביר פקטורי מזמינים אתכם לליין סופ"ש חדש: מוצ"ש עברי שיתחיל בשעה 18:00 ויכלול פינוק מיוחד למבלים, מבצע 1+1 על הבירות בין השעות 18:00 ל- 19:00. אגב, מי שקונה שישיית בירות TA  יקבל מטרייה מגניבה של הג'מס.


 

במוצאי שבת יגיע לרעננה המופע המוזיקלי "שלושתנו" בכיכובם של חנן יובל, דורית ראובני ואורי הרפז, שלושה זמרים שהם מאבני הדרך במוזיקה העברית. במופע יבצעו השלושה את שיריהם אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מפס הקול של חיינו. בהנחיית הילה איתן. בשעה 21:00 בהיכל התרבות יד לבנים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר