עדן הראל ועודד מנשה. צילום אביב חופי
עדן הראל ועודד מנשה. צילום אביב חופי

השבוע בעיר: עדן הראל ועודד מנשה, יהלי סובול והרצאה על הבר

וגם יום סטיילינג לבעלי צרכים מיוחדים בקניון רננים ומופע ילדים בהשראת יצירותיו של חיים נחמן ביאליק בספרייה העירונית

פורסם בתאריך: 7.1.18 07:59

היום (7.1) בשעה 17:30 הספרייה העירונית תארח את מופע הילדים "מסע בזמן". ומה מחכה לילדים? מופע מצחיק, עשיר ומקסים עם ציף וצוף במסע מרתק דרך היצירות המוכרות של המשורר חיים נחמן ביאליק. לגילאי 3-9 . אודיטוריום יד לבנים. כניסה 15 שקלים.

בשעה 19:30תתקיים באולם מרכז המוזיקה הופעה של הזמר והסופר, יהלי סובול. סובול, זולן להקת מוניקה סקס, הוא מהכותבים המוכשרים והשנונים בנוף המוזיקלי והוא הוציא לאחרונה את אלבום הסולו החדש שלו "ריצות ארוכות", בהפקתו של אסף אמדורסקי.

ביום שני (8.1) בשעה 21:00 תתקיים ההרצאה "מדברים על הפרעות קשב- שיח פתוח עם ד"ר דותן קידר". קידר הוא מומחה בפסיכיאטריה, מנהל היחידה להפרעת קשב, רמת חןשירותי בריאות כללית. בהרצאה הוא ידבר על  הפרעת קשב בקרב סטודנטים, דרכי התמודדות וטיפול. 

ביום שלישי (9.1) יתקיים יום סטיילינג מיוחד בקניון רננים לאנשים בעלי צרכים מיוחדים שנערך זו השנה השלישית בהובלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רעננה. יום הסטיילינג יתקיים כחלק משורת אירועים המתקיימים בעיר לציון החודש הבינלאומי לאנשים עם מוגבלות. במהלך יום הסטיילינג יירתמו חנויות הקניון, סטייליסטים ומאפרים מהקהילה להענקת ייעוץ לאנשים עם צרכים מיוחדים ממסגרות שונות בעיר.
בהמשך היום ייערך הפנינג קהילתי בקניון, בהנחייתם של אנשים עם צרכים מיוחדים, שמטרתו ליצור מפגש חברתי קבילתי בין תושבי העיר לעידוד הסובלנות והחיבור לאחר. בהפנינג יוצבו דוכני יצירה ואיפור להנאת הציבור הרחב ואורחי הקניון.

 



באותו ערב, בשעה 20:30 יתקיים בבית יד לבנים המופע הזוגי של עדן הראל ועודד מנשה "לא רואים עין בעין". מופע זוגי וקורע על אמונה, היגיון והחיים שביניהם.

ומי שרוצה לבלות בערב יום שלישי יכול להגיע לונטורה בר (ג'רי לשעבר)  שם יחכו לכם עם ליין שלישי מקסיקני הכולל טקילה קרה, נאצ'וס חם ומבצעים מטורפים לגמרי עם מוזיקה קצבית ברקע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר