ברוקלין בר רעננה צילום יח"צ
ברוקלין בר רעננה צילום יח"צ

סוף שבוע חורפי ברעננה: כל המסיבות השוות

די ג'י R110 בגאגוס, דיג'י שימי גרין במידל בר, דיג'יי אביצ'י בצרכניה 2.0, ומסלולים בברוקלין

פורסם בתאריך: 26.1.18 08:21

כולם יודעים שמסיבות שישי בגאגוס ברעננה, הם ה-דבר. אז מה הפלא שגם ביום שישי הזה מפנקים את הקהל עם מסיבה טובה שתחמם את האווירה כשבחוץ קר וגשום.
אבי אוסי, אחד השותפים בגאגוס, מה בדיוק יהיה?
"ביום שישי (26.1) יגיע אלינו די ג'י R110 שירים את הקהל ויעשה פה שמח, ממש כמו במסיבת רייב מטורפת באירופה. חוץ מזה שיש לנו תפריט אוכל ואלכוהול שיחמם לכם את הבטן וגם צלם שיתעד אתכם ברגעים הכי יפים. תגיעו מהשעה 22:00".

במידל בר רוצים שתתייצבו ביום שישי (26.1), בשעה 22:00, למסיבה שווה במיוחד עם דיג'י שימי גרין על עמדת המוזיקה, אווירה טובה ואנשים שמחים במיוחד.

שמעתם על קומבינציית העל three olives של הונטורה בר ברעננה? אם גם לכם בא לשתות צ'ייסרים בשלל טעמים, במחיר מפנק במיוחד של עשרה צ'ייסרים ב־120 שקלים, כדאי שתתייצבו במקום ביום שישי (26.1) ותיקחו חלק בחגיגה שידוע איך היא מתחילה אבל לא איך היא נגמרת. אגב, לחובבי טקילה ו־ויסקי דאגו השבוע למבצע מפנק – ויסקי דיוארס ו/או טקילה סאוזה – עשרה צ'ייסרים ב־110 שקלים. אז תכינו נהג תורן או מונית. מתחילים ב־22:00.

שישי שמח במיוחד מחכה לכם בצרכניה 2.0 (לשעבר המדרחוב) של שגיא רחמים ברעננה. וזה כולל את דיג'יי אביצ'י התותח המכונה ברזיל, שמגיע למקום לעשות שמח ולגרום לכם לענטז ולרקד עם דרינק ביד. אגב, בכל שעה עגולה תקבלו פינוק און דה האוס, כחלק מהליין גברת עם סלים. מה זה אומר? שהמלצריות והברמניות יוצאות אל הרחבה עם שוטים ובקבוקים ומשקות את הקהל לצלילי השיר "גברת עם סלים". יאללה בלאגן.

בברוקלין בר ברעננה עדיין בשוק מסוף השבוע פתיחה האחרון (שהיה משוגע בהחלט וכלל מסלולים סטייל שתה כפי יכולתך), וכבר עובדים על הטירוף שיחכה לכם בסופ"ש הקרוב, החל מיום חמישי ועד מוצ"ש. אז בתפריט יש מסלולים החל מ־49 שקלים לנהגים (שתיה קלה, קוקטייל ללא אלכוהול ונשנוש), 69 שקל לטרמפיסטים (בירות, יין, למברוסקו, קווה וגם גוורץ), מסלול ב־89 שקלים לטייסים (קוקטיילים, וודקה וערק, טקילה, קסטיל רוג' וגם פידג') ומסלול הביוקר ב־119 שקלים לאסטרונאוטים (גרייגוס, ואן גוך בטעמים, ג'ק דניאלס וגם בלאק לייבל וצ'ייסרים). רוצים להיות חלק מכל הטוב הזה? הזמינו מקומות מראש או שתגיעו מוקדם. מתחילים בשעה 22:00.

אחרי שהשיגה את הכרטיס לרבע גמר גביע המדינה, תנסה הפועל רעננה להמשיך בתקופה הטובה כשתתארח אצל האלופה הפועל באר שבע (שבת, 20:30, טרנר). רעננה מרוחקת כעת ארבע נקודות ממ.ס אשדוד שמדורגת מתחת לקו האדום, ויודעת שכל נקודה שתשיג מול הקבוצה של ברק בכר תחשב לבונוס.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר