אסף אשתר צילום דניאל צ'צ'יק
אסף אשתר צילום דניאל צ'צ'יק

השבוע ברעננה: קונצרט מיוחד לילדים בהשתתפות אסף אשתר

וגם ארז שלם (צחוק מהעבודה) מגיע עם הקומדיה "שוקו וניל" למשכן, ושעת סיפור בהנחיית תיאטרון שירה בספרייה העירונית

פורסם בתאריך: 4.2.18 08:02

בצרכנייה 2.0 (שלעבר בר המדרחוב) רוצים שתפתחו שבוע כמו שצריך ומזמינים אתכם לבלות בימי ראשון עם מבצע מפנק במיוחד למין הנשי. מה זה אומר? 50% הנחה על יינות מבעבעים וקוקטיילים. אגב, בימי שני, יש מבצע מפנק לא פחות, ערב מנצ'י – כל המנות הראשונות ב- 50% הנחה. תגיעו.

ביום שני (5.2) בשעה 19:30 יתקיימו בהיכל התרבות יד לבנים הרצאה והקרנת הסרט "בחזרה מטואיצ'י", ספר הקאלט של יוסי גינסברג ששימש השראה לדורות של תרמילאים אשר יוצאים לטיול אחרי צבא בדרום אמריקה. הסרט יוקר לאחר הרצאתו של דנדן בולוטין, מדריך טיולים, גם ליערות הגשם (הג׳ונגלים) באמזונס, בנושא הישרדות.

עוד בשני, בשעה 20:30 תוצג במשכן למוזיקה ואומנויות ההצגה "שוקו ווניל". הצגת הקומדיה "שוקו ווניל" סגרה כבר 400 הופעות ברחבי הארץ ובשבוע הבא היא תגיע למשכן למוזיקה ואומנויות ברעננה. ההצגה מספרת את סיפורה של אביבה (אביבה נגוסה) בחורה ישראלית ממוצא אתיופי, סטודנטית לרפואה באוניברסיטת ת"א שמנסה לשכור לעצמה דירה ברמת אביב ופוגשת את גדי רוזנברג (ארז שלם), שמחליט לעזוב את הארץ לברלין.

גדי צדקה שכתב את ההצגה מספר כי התגובות של הקהל בזמן ההצגה הן האושר האמיתי עבורו. "מדובר בקומדיה הכי ישראלית והכי מצחיקה בישראל בשנים האחרונות", אומר צדקה, "הקהל יוצא מגדרו בזמן ההצגה ומציין אותה כאחת הטובות, מרגשות ומצחיקות שהם ראו בחיים. השעה וארבעים של ההצגה נחשבות לזמן המענג ביותר שהיו או יהיו לקהל בשנים האחרונות כי מדובר בהצגה עם הומור מושחז ביותר. צריך לבוא ולראות".

גדי צדקה הוא מחזאי, במאי ושחקן, בוגר בית ספר למשחק "בית צבי" אשר הקים בשנת 1996 יחד עם אשתו השחקנית פנינה ברט (שגם משחקת בהצגה), את התיאטרון העברי.

 

איך נוצר החיבור בינך ובין ארז שלם?

"אני ראיתי את ארז על מסך הטלוויזיה ויצרתי איתו קשר כי מיד ידעתי שהוא הבן אדם שמתאים לכתוב איתי והיה בינינו חיבור מיידי. אנחנו עשינו אחרי ההצגה עוד קומדיה בשם:"דע מאין באת" ואנחנו כבר עובדים על קומדיה נוספת וזו בהחלט חגיגה בלתי נפסקת".

אתה עובד עם בת הזוג שלך בהצגה. קשה?

"פנינה היא בת זוגי ואנחנו עובדים יחד כבר 25 שנה כך שאני לא יכול לדעת איך זה לא לעבוד איתה. זוגיות זו העבודה ויש לנו רצף של עבודה וחיים בלתי נפסק וזה רגשי ומשמח. בהצגה "שוקו ווניל" יש לה תפקיד קומי משגע של אם פולניה שנחרדת מהמחשבה שהבן שלה יביא לה הביתה כלה אתיופית והדבר מוליד סיטואציות קומיות משגעות".

 

ב- Pazzo – pizza party ברעננה רוצים שתגיעו במהלך השבוע מיד אחרי העבודה, להתפנק עם תפריט שווה, מוזיקה טובה וגם מבצע שיחמם לכם את הבטן והלב בערבים הקרירים..אוהבים פיצה? לא סגורים על השילוב בין יין לפיצה או בירה לפיצה? בפאצ'ו בר התשובה: מבצעים מפנקים ושילובי פיצה מיוחדים, בעיקר של תוספות מיוחדות…וגם, 50% על כל התפריט בימי שני עד חמישי בין השעות 18:00 ל- 20:30, כולל בירה ויין.

ביום שלישי (6.2) בשעה 17:30 תתקיים שעת סיפור לקטנטנים בספרייה העירונית. השבוע ימחיזו שחקני התיאטרון של שירה את הספר: "טרמפ על מטאטא". מתאים לגילאי שלוש עד חמש. מחיר כניסה: 15 ש"ח.

 

 

 

 

 

התזמורת האנדלוסית אשדוד תארח ביום שלישי בשעה 17:30 את אסף אשתר בקונצרט מיוחד לילדים שיתקיים במשכן למוזיקה ואומנויות ברעננה השחקן והקומיקאי, אסף אשתר משתף פעולה עם התזמורת האנדלוסית  בקונצרט מיוחד שהוא מסע מוזיקלי אומנתי בנבכי הזמן. התזמורת האנדלוסית אשדוד משמרת את המסורת האנדלוסית תוך נאמנות למקורות מוזיקליים שנבעו בתקופת תור הזהב בספרד תוך שהיא עושה שימוש בכלים מסורתיים לצד שירת פיוטים. בקונצרט, אותו ינחה אשתר, יחשפו הילדים לסיפור המסגרת, שיועבר דרך הפעלות, פיוטים וקטעי נגינה.

"מדובר בקונצרט תיאטרלי, מלווה בשתי קבוצות כלים אותנטיים כגון עוד, קנון ודרבוקה לצד הכלים הקלאסיים המערביים כמו קונטרה בס, פסנתר וכינור. מספרת איריס חליפה, מנהלת התוכן והמחלקה החינוכית של התזמורת. "הרפרטואר מורכב מקטעים אינסטרומנטליים, שירים ופיוטים אשר יחד עם אסף אשתר, שמתווך את המוזיקה לילדים, יוצרים מופע שלם. סיפור הקונצרט הוא על חיפוש יומן המסע של בינימין מטודלה, שיצא עם תרמיל ומקל לחקור את הקהילות היהודיות על פני הגלובס ובכל מקום אליו הגיע הוא כתב על התחנות שלו, ממש כמו יומן המשמש עד היום כמסמך אנתרופולוגי. הילדים יחד עם אשתר והתזמורת, מחפשים את היומן ועוצרים בכל מיני ארצות בהם ביקר מטודלה, כולל הפעלות, שירים ופיוטים. זה לחלוטין קונצרט לילדים, במסגרת הסדרה הקלאסית לילדים. הקונצרט הזה רץ שלוש שנים בהצלחה רבה  וכבר הפך להיות להיט".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר