שנקין בר
שנקין בר

סופ"ש ברעננה: חגיגות ט"ו בשבט ואלכוהול

הפנינג משפחתי לכבוד ט"ו בשבט בספורטק בנווה זמר, יומולדת למלצרית של השנקין בר ופינגווין ענק בברוקלין

פורסם בתאריך: 2.2.18 09:01

היום (2.2) בשעה 11:00 יתקיים הפנינג ט"ו בשבט לכל המשפחה בספורטק נווה זמר. בהפנינג יתקיימו שלל פעלויות מגוונות לילדים באווירת החג, הכנסת סלט טרי תוצרת גינות קהילתיות בעיר, פיתות בטאבון וגם מכירת רקפות- הכנסות לקרן רועי לא אחסר.

חג הפורים מתקיים רק בחודש הבא אבל בברוקלין בר החליטו להקדים את הזמן וליצור אווירה שמחה עם אטרקציה חדשה שאוהבת לעשות פוזות עם הקהל וגם לפנק את כולם. תכירו את הפינגווין האהוב של הברוקלין, התופעה החדשה שהפכה לויראלית ובעיקר ממש מגניבה.. בובת פינגווין ע-נ-ק-י-ת שמסתובבת במקום עם בקבוק אלכוהול, משקה את הקהל, עושה פוזות למצלמה והופכת את מסיבות הסופ"ש בקונספט בר שתיה – מסלולים, לחגיגה של ממש.

בשנקין בר ברעננה רוצים שתפקדו את המקום כל הסופ"ש ומזמינים אתכם לגלות מי הדי ג'י שיגרום לכם גם בשישי הקרוב לפזז על הרחבה. חוץ מזה,  שכדאי שתתייצבו  כי משפחת שנקין נפרדת מאחת המלצריות הכי חמודות במקום. על מי מדובר? ג'והנה סטראוק המתוקה, מי שנחשבת למלצרית הכי יפה וחייכנית במקום, עם הצחוק המתגלגל ושמחת החיים המדבקת. מתחילים ב- 22:00 ויש גם קוקטיילים וקינוחים חדשים.

מוצ"ש מפנק במיוחד מחכה לכם בונטורה בר(הג'רי לשעבר) ברעננה. תכירו את קומבינציית 'רק מונית', שכוללת 10 טריאוליבס +5 וויסקי +5 טקילה + ערקטובי ב- 285 ש"ח!  עכשיו אתם מבינים למה הקומבינציה נקראת רק מונית.. מי יכול לנהוג אחרי כל הדרינקים האלו?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר