חנן בן ארי. צילום דובי ריין
חנן בן ארי. צילום דובי ריין

מה תעשו בסופ"ש: חנן בן ארי מגיע לעיר

בן ארי יגיע להופעה אינטימית באשכול הפיס. וגם, כל המסיבות שמציעים לכם הברים השווים בעיר

פורסם בתאריך: 9.2.18 08:26

היום בשעה 11:00  בהיכל התרבות יד לבנים תתקיים הקרנת הסרט .Elish's Notebooks , בבימויו של גולן רייז. הסרט עוסק בסיפורה של אלישבע רייז שהלכה לעולמה בגיל שמונים ושתיים. אחרי מותה, מפנים ילדיה את ביתה, ומוצאים שם את יומניה, אותם כתבה בסתר לכל אחד משבעת ילדיה, ובהם תיעדה את חייהם במשך 57 שנים, מיום הולדתם ועד יום מותה. זה היה מפעל חייה. ערב ערב ישבה בביתה בקיבוץ עין צורים וכתבה לילדים אותם מעולם לא חיבקה או נישקה. בעקבות האוצר שהשאירה הם יוצאים למסע מרגש וכואב, בו ילמדו על ילדות, אימהות והורות. בתום הסרט יתקיים שיח עם הבמאי, נכדה של אלישבע, בוגר ביה"ס מעלה.

הזמר והיוצר המוערך חנן בן ארי יגיע במוצ"ש הקרוב להופעה באשכול פיס. לברי המזל ששמו ידיהם על כרטיסים למופע, מחכה הופעה המשלבת בין טקסטים ודיאלוג עם הקהל לשירים שנוגעים עמוק בנשמה.

במוצ"ש יחכה לכם בברוקלין בר מסלולי שתיה חופשית עם אנשים יפים, מוזיקה טובה ואווירה ממכרת! זה וגם הפינגווין של המקום. המסלולים מתאימים לכולם: מסלול נהגים, עבור אלו שלא שותים, ב- 49 ש"ח שכולל שתיה קלה, קוקטייל ללא אלכוהול ונשנוש לבחירה. למי שמחפש מסלול מאתגר כדאי לבחור במסלול טייסים שלנו שכולל וודקה, טקילה,ערק, קוקטיילים,קורונה, קסטיל רוז', קמפרי, פיג' וגם רק לייבל ב- 89 ש"ח.

שי לוי מהמרפ'יס בר ברעננה רוצה שתבואו לבקר אותו בליין העברי הכי חזק בעיר שמתחיל בשעה 22:00 ומסתיים בהורה הרבה אחרי חצות. אז חוץ ממטעמים בניחוח ישראלי כמו פלפל, חומוס ופיתות מחכים לכם במקום אנשים יפים, אנרגיה טובה ופלייליסט של שירים ישראליים מכל הזמנים, חלקם עוד מקום המדינה. וכן, יש גם אלכוהול תוצרת הארץ.

לכבוד היום השביעי בשבוע, בוונטורה בר ברעננה מזמינים אתכם להתפנק על הבר עם מבצעים שווים כמו צ'ייסרים(וויסקי, ערק, טובי, טקילה, וודקה) רק ב- 7 ש' ומבצע מטורף, 10 וודקה טריאוליבס בטעמים ב- 100 ש' בלבד.

ביום שבת בשעה 16:00ה תנסה הפועל רעננה להשיג ניצחון בזירה החשובה באמת, כשתארח את הרביעית הפועל חיפה. הפסד של רעננה יסבך מאוד את מנחם קורצקי ושחקניו, שעלולים לרדת מתחת לקו האדום בסיום המחזור.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר