רועי זיקרי חוגג את שער הבכורה ברעננה. צילום: הפועל רעננה

סופ"ש ברעננה: תרבות, בילויים וכדורגל

מסיבת שישי בגאגוס, גברת עם סלים בצרכניה 2.0, הפועל רעננה מול מכבי תל אביב ושבת תרבות עם ליאת רגב ביד לבנים

פורסם בתאריך: 16.2.18 08:13

#מסיבת שישי בגאגוס, הגג הכי יפה במדינה, המקום בו האנשים יפים, האנרגיה מטורפת, המפיות באוויר ואנשים רוקדים על הבר. שישי ה- 16/2 מתחילים ב- 22:00. תבואו מושקעים כי יש צלם וגלריה בעמוד הפייסבוק של המקום.

#גברת עם סלים, זה לא רק שיר, זה גם הליין הכי חזק של בר הצרכניה 2.0. אז יאללה תתייצבו לרקוד לצלילי מוזיקה טובה, ותכינו את הגרון כי בכל שעה עגולה יוצאים הברמנים והברמניות לסבב השקייה כשברקע השיר "גברת עם סלים", מה א'כפת לכם, האלכוהול און דה האוס. שישי בשעה 21:00

#"ענן על מקל", מופע בכיכובם של ירדן בר כוכבא, עידן אלתרמן וטל בלכרוביץ' מעיר לחיים שירים של הסופרת רינת הופר. במופע מסופר סיפורה של עמליה, ילדה עם הרבה דמיון. שבת בשעה 10:00 במשכן למוזיקה ואומנויות.

#בוקר ראיונות ואקטואליה עם העיתונאית ליאת רגב שתארח את הסופרת נאוה מקמל עתיר על ספרה "יד אחות" (על רחל המשוררת), ד"ר רוני שקד, לשעבר פרשן לענייני פלשתינים ואת שלמה מעוז, על מצב הכלכלה בישראל. שבת, בשעה 11:00, היכל התרבות יד לבנים.

#מוצ"ש בניחוח ישראלי מחכה לכם במרפ'יס בר עם מוזיקה עברית מכל הזמנים, פלאפל, חומוס ופיתות, יין ובירות תוצרת הארץ וריקודי הורה. בשעה 21:00. תכינו את נהלי הריקוד.

 

#אחרי התיקו מול הפועל חיפה, תנסה הפועל רעננה להפתיע את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב (שבת, 16:00, נתניה). הקבוצה של מנחם קורצקי מרוחקת שתי נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום, ולמרות היריבה הקשה של האדומים, רעננה יודעת שאיבוד נקודות יכול לעלות לה ביוקר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר