הודיה שמילוביץ מסיבת פרידה בצרכניה. צילום יח"צ
הודיה שמילוביץ מסיבת פרידה בצרכניה. צילום יח"צ

סופ"ש ברעננה: נפרדים מבר הצרכניה 2.0

וגם, ההצגה "קוראים לו מלך" ביד לבנים, מופע מוזיקלי במשכן ואיך אפשר בלי כודרגל?

פורסם בתאריך: 23.2.18 08:23

היום בשעה 10:00 תתקיים באולם נועם ההרצאה- "תקופה ששינתה מציאות" של עמי לרמן.ההצראה היא עדות אישית על חמש השנים לאחר מלחמת ששת הימים, המרדפים בבקעת הירדן, ההתשה בבית שאן, פעילות במוסד, מלחמת יום הכיפורים, קרב הצנחנים בחווה הסינית.

מסיבת סגירה לבר הכי מוכר בעיר הצרכניה 2.0 של שגיא רחמים, תתקיים היום בשעה 21:00. רגע לפני שנפתח הבר החדש של הבעלים, "אליס", הסמוך למקום. אז מה מחכה לכם?פינוקים, אנשים יפים, מוזיקה מצויינת ואוירה של נוסטלגיה עמוסת זכרונות. שגיא מחכה לכם.

מסיבת שישי עם מוזיקת היפ הופ ומיינסטרים ושלל להיטים חדשים מחכה לכם על הגג הכי יפה בעיר רעננה החל מהשעה 22:00 כולל מבצעי אלכוהול שווים במיוחד, מפיות באוויר וגם ריקודים על הבר.

ביום שבת בשעה 16:00 הפועל רעננה תתחיל את "שבוע אשדוד" שלה במשחק תחתית חשוב בנתניה, מול הקבוצה של עמיר תורג'מן, שצברה נקודה אחת בלבד פחות ממנה. הקבוצה של מנחם קורצקי תפגוש שוב את האשדודים ביום שלישי, הפעם למשחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

במוצ"ש שי לוי יחכה לכם במרפ'יס בר עם ערב ישראלי הכולל תפריט ישראלי חדש ומפנק במיוחד כולל מנות בניחוח ישראלי, בירות ויינות תוצרת הארץ ושירים שיחזירו אתכם במנהרת הזמן לימי קום המדינה.

מוצ"ש בוונטורה בר(ג'רי בר לשעבר), הפך להיות הדבר הכי חזק בעיר, הודות למבצעי אלכוהול שווים במיוחד ומוזיקה שתעשה לכם חשק להניע את האגן. מה בתפריט? צ'ייסרים ב- 7 שקלים וגם צ'ייסרים של וודקה טריאוליבס בטעמים חדשים ומטורפים רק ב- חמישה שקלים וגם חמישה צ'ייסרים ב-50 שקלים!! מתחילים בשעה 21:00.

 

במוצ"ש בשעה 21:00 תתקיים בבית יד לבנים ההצגה "קוראים לו מלך',' מחזה ישראלי מאת סביון ליברכט בכיכובם של אבי גרייניק, נתי קלוגר, איתי פולישוק, יעל בוטון, יוסי צברי ועוד, על מלך, טייס קרבי מצטיין החוזר לקיבוץ בו גדל לגלות את עברו.

במוצ"ש בשעה 21:00 במשכן למוזיקה ואומנויות יתקיים מופע מוזיקלי בכיכובם של גבי ארגוב,סלעית להב ואייל חביב המלהטטים בין הכלים והקולות ומביאים שירים מוכרים של אמנים מקומיים בעיבודים חדשים ורעננים. במופע יתארחו דרור קרן ואדם טל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר