פיצה פאצו. צילום יח"צ
פיצה פאצו. צילום יח"צ

סופ"ש פורימי ברעננה: קרקס לילדים במשכן ומסיבות למבוגרים בברים

וגם מסיבות שוות בגאגוס ובפאצ'ו בר וכמובן כדורגל, הפעם הפועל רעננה תתארח באצטדיון המושבה ותשחק נגד מכבי פתח תקווה

פורסם בתאריך: 2.3.18 09:19

היום (2.3) בשעה 10:00 תתקיים באולם נועם ההרצאה "אומנים מחופשים". כשדיוויד בואי הופיע כמוזיקאי האנדרוגינוס ממאדים, עמוס איפור כבד ושיער צבעוני, הוא הציג את האמן כזיקית תמידית שמוסיפה ערך רב למסר באמצעות דמויות ואלבומי קונספט. דמותו הקיצונית והמצליחה של זיגי- סטארדסט, הבהירה כמה רחוק יכול כלי האלטר-אגו להגיע. לפי המרצה קארין עדן, בואי וזיגי לא לבד, מאחר ובפסיכולוגיה מדובר ב"אני אחר" מזהותו הראשית של אדם. אך בתרבות של תקשורת המונים וריאליטי, אלה גם האוואטרים שלנו ברשתות חברתיות ומשחקי מחשב. זוהי תופעה אינסופית שמעלה שאלות על תרבות, מגדר, נורמות חברתיות ושייכות. 

 אתם מוכנים לזה? שישי שמח במיוחד מחכה לכם בגאגוס ברעננה, הגג הכי לוהט באזור. החל מהשעה 22:00, דאז תוכלו לרקד לצלילי מוזיקת דאנס, היפ הופ ומיינסטרים כל הלילה. תגיעו יפים, יש צלם וגם גלריית תמונות שתעלה למחרת בעמוד הפייסבוק של הגאגוס.

בשבת בבוקר בשעה 11:00 תתקיים ההצגה "הקרקס של סבתא פשקה", הצגה מיוחדת לחג הפורים מחכה לכם במשכן למוזיקה ואומנויות רעננה שם יקבל את פניכם ליצן רוכב על חד אופן ואווירה פורימית ושמחה, סדנת ג'אגלינג מהנה בהדרכת ליצן מקצוען וגם מוזיקה שמחה והרבה כייף ולאחר מכן תחל ההצגה של השחקנים יונתן סולאג' ואורנת למפרט, שיספרו את סיפורם של זוג החי בקרקס ציוני בשילוב אלמנטים מעולם הקרקס.

הפאצ'ו בר מזמין אתכם לסגור שבוע במקום בו המוזיקה והאוכל מתחברים לכדי חוויה איטלקית מעוררת חושים באווירת מסיבה עם מוזיקה טובה בניצוחו של די ג'י, מבצעים מיוחדים וגם אווירה מצוינת.  תוסיפו לכל הטוב הזה גם יין ובירה, והרי לכם חוויית בילוי שאסור לפספס במוצאי שבת.

 

ביום שבת (16:00 המושבה) תנסה הפועל רעננה להמשיך את התקופה החלומית שלה כשתתארח אצל מכבי פתח תקווה. אחרי העפלה  לחצי גמר גביע המדינה, יקוו מנחם קורצקי ושחקניו להשיג ניצחון נוסף, הרביעי שלהם ברציפות בכל המסגרות, ולהבטיח מעשית עונה נוספת בליגת העל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר