ערב שקופיות.צילום שרון ב.ה
ערב שקופיות.צילום שרון ב.ה

השבוע בעיר: יפתח קליין וטלי שרון, ומירוץ רעננה המסורתי

וגם סדנא לתכשיטנות אקולוגית והקרנת הסרטים שמשתתפים בתחרות סרטי נעורים במובייל על שם מתן בד"ט

פורסם בתאריך: 11.3.18 07:53

היום  (11.3) בשעה 19:00 תתקיים ביד לבנים הקרנת בכורה חגיגית של כל הסרטים שישתתפו בפסטיבל רעננה ה-5 לסרטי נעורים במובייל 2017/18 ע"ש מתן בד"ט.

פסטיבל סרטי נעורים במובייל

פסטיבל סרטי נעורים במובייל

ביום שלישי (13.3) בשעה 17:30 תתקיים בבית יד לבנים שעת סיפור. הפעם יספרו שחקני התיאטרון של שירה את הסיפור של "דירה להשכיר". מחיר כניסה: 15 שקלים.

עוד בשלישי בין השעות 17:00-20:00 תתקיים במרכז לאמנים יוצרים (רח' סולד 4) סדנת תכשיטנות אקולוגית בהנחיית האמנית נאזה קרמן. בסיום הסדנא מובטח תכשיט לכל משתתפת. מחיר כניסה: 35 שקלים.

ביום חמישי (15.3) בשעה 20:30 במשכן למוזיקה ואומנויות יוצג המחזה “ערב שקופיות” בכיכובו של יפתח קליין מבוסס על אלמנטים אוטוביוגרפיים מחייו הפרטיים. מעין התבוננות של קליין על עצמו בעבר ובהווה, שם הוא עוסק בשתי מערכות היחסים המשמעותיות בחייו – עם אמו ואשתו. קליין יוצא למסע בנבכי גבריותו השבירה של בעל, אב ובן וזאת בתיעוד אישי וחושפני. דרך הנשים בחייו הוא מתמודד עם משבר גיל הארבעים, השחיקה בחיי הנישואין וקשיי ההורות. את ההצגה ביים קליין בעצמו ולצדו מופיעים: אלישבע וייל, אסתי קוסוביצקי וטלי שרון.
קליין למד משחק בסטודיו למשחק של ניסן נתיב. ב-1998 הוא זכה לחשיפה טלוויזיונית כששיחק בסדרת הדרמה המצליחה של אורי ובני ברבש “טירונות” ששודרה בערוץ 2. במקביל ולאחר ירידת הסדרה אחרי שלוש עונות מצליחות השתתף קליין בטלנובלה “החצר בערוץ התכלת, ובדרמה המשפחתית “משפחה וחצי” בטלוויזיה החינוכית. בשנת 2007 השתתף קליין בסרטה של איילת מנחמי, “נודל” ובסרטו של ארנון צדוק “רק כלבים רוצים חופשי”. לאחר מכן שיחק לצד טלי שרון בסדרה “האקס המיתולוגי” ובסרט “החברה של אמיל”. בשנת 2008 השתתף בסדרה “רביעיית רן” בערוץ יס ובסדרות “עד החתונה” ו”על קצות האצבעות”. בשנת 2011 שיחק קליין בתפקיד הראשי בסרט “השוטר”, שנה לאחר מכן שיחק בסרט “למלא את החלל”.עוד באותה שנה שיחק בסדרה “אמא ואבאז” לצדו של יהודה לוי ומיה דגן.

 

ביום שישי (16.3) יערך מרוץ רעננה המסורתי שמתקיים זו הפעם ה- 29 צפויים להשתתף אלפי רצים מרעננה ומרחבי הארץ. לצידם ירוצו אלפי תלמידים מבתי הספר ברעננה, חיילי ונכי צה”ל, ספורטאים, וילדים בעלי מוגבלויות, אשר יעברו בנקודות ציון מרכזיות של העיר, ביניהם, פארק רעננה, הרחובות אחוזה, וייצמן, קרן היסוד ודרך ירושלים. המרוץ הוא בעל שלושה מקצים, בדרגות קושי משתנות: מקצה תחרותי אופני יד לנכים, באורך 10 ק”מ שיוזנק בשעה 8:25 .מקצה תחרותי באורך 10 ק”מ שיוזנק בשעה 8:30 בבוקר ומקצה עממי, ע”ש סגן ניר נהרי ז”ל, באורך של שלושה ק”מ שיוזנק בשעה 10:00.
לקראת המרוץ, יתבצעו הסדרי תנועה מיוחדים בכפוף להנחיות משטרת ישראל, עם סגירת מספר רחובות לתנועה, בהתאם להתקדמות הרצים ולמען שלומם וביטחונם.
שעת סגירת הכבישים:  דרך ירושלים תיסגר מאחוזה ועד רחוב וייצמן בשני הכיוונים החל מהשעה 06:00. כל שאר הכבישים ייסגרו בשעה 08:00. סיום החסימות יתבצע בשעה 12:00. חניון גמלא יהיה סגור ביום זה בין השעות 06:00 עד 12:00 (כמו הכביש(

מרוץ רעננה. צילום שרון בוקוב

מרוץ רעננה. צילום שרון בוקוב

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר