ג'מס בר. צילום:יח"צ
ג'מס בר. צילום:יח"צ

סופ"ש של מסיבות: הברים ברעננה חוגגים את שעון הקיץ

1+1 בג'מס ביר,די ג'י ארז הרמטיקו בשנקין בר ומבצעים על כל הצ'ייסרים ב-ALICE

פורסם בתאריך: 23.3.18 08:41

בג'יימס ביר פקטורי ברעננה מזמינים אתכם לבוא לבלות בסופ"ש עם מבצע מפנק במיוחד, וגם להכיר את הבירה החדשה HOPPY WHEAT שכולם מדברים עליה. ביום שישי מבצע למשך שעה 1+1 על הבירות בין השעה 11:00 ל- 12:00.

האם אתם מוכנים ליהנות ממסיבות האביב שמחכות לכם? קבלו את יריית הפתיחה של השנקין בר ברעננה שפותחים את האביב עם מסיבת SPRING מטורפת היום בשעה 22:00 עם די ג'יי ארז הרמטיקו.

אחרי שהתרגשנו מהמקום החדש ה- ALICE, בר חדש ברעננה שנפתח על ידי שגיא רחמים (צרכניה לשעבר), אנחנו פה לספר שביום שהיום יהיה הסיבוב הרביעי של ערב שישי בבר החדש . מה מחכה לכם? הרבה אנרגיות וערב משוגע עם האלכוהול הכי משובח במחירים מיוחדים לרגל הפתיחה וגם מבצעים מטרפים על הצ'ייסרים, די ג'י שידאג כל הערב למוזיקה ואנרגיות שעושות חשק לרקוד כאילו אף אחד לא מסתכל.

"עשר המכות – היה או לא היה?" האם ניתן להוכיח בעזרת הידע המדעי והארכיאולוגי הקיים שעשר מכות מצרים התרחשו? אריה פרנס מגיע להרצות בהיכל התרבות יד לבנים על הסיפור התנ'"כי והקשר שלו למציאות. שבת 24/3 בשעה 11:00, יד לבנים רעננה.

בעלים ונשים – עיבוד בימתי של תיאטרון חיפה לסרטו הביוגרפי של וודי אלן המציג את סיפוריהם המקבילים של שני זוגות ואת תהליכי הפרידה והתבוסה המלחמה וההתעקשות על קשרי הנישואים שלהם, בכיכובם של דביר בנדק, דורית לב ארי, קרן צור, שרון אלכסנדר ועוד. שבת 24/3 בשעה 21:00, היכל התרבות יד לבנים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר