אבי נוסבאום. צילום פיני סילוק
אבי נוסבאום. צילום פיני סילוק

סופ"ש רענני: אבי נוסבאום ויעל לבנטל באים להצחיק את העיר

וגם, פינוקים לנשים באליס בר, ערב ישראלי במרפ'יס ודיג'יי אסולין בשנקין בר

פורסם בתאריך: 27.4.18 08:19

הצגת בידור מצחיקה במיוחד מחכה לכם ביום היום (27.4) בשעה 22:00 במשכן למוסיקה ואמנויות בעיר רעננה: "חיים על פי יעל לבנטל". לבנטל היא שחקנית תיאטרון וטלוויזיה ("החיים זה לא הכל", "אחורי החדשות", "לא לפני הילדים" ועוד) והיא תביא לבמה מופע סטנד אפ מדליק מנקודת מבט של אמא לשלושה שנשארה בעצמה עדין ילדה, בעידן הרשתות החברתיות.

בנות נהנות יותר! איפה באליס בר (לשעבר הצרכניה). במקום בו המוזיקה מטורפת, הברמנים שמחים והקהל יפה ומגוון, הנשים מקבלות פינוק מיוחד. אתם  ואתן כמובן,מוזמנים ומוזמנות להגיע ביום שישי, החל מהשעה 23:00 וליהנות ממבצע למין היפה: תפריט מיוחד הכולל יינות, בירות, קוקטיילים ומבעבעים בחינם עד השעה 23:00. יאללה בנות להזמין שולחן!

הספרייה העירונית מגיעה עד אליכם בשעת סיפור ליד הביתוהפעםהסיפור "הדוב פדי" ומסעותיו בארץ ישראל שמגיע לשכונת לב הפארק (ליד המרכז המסחרי), עם "תיאטרון קרן אור". לגילאי 3-5. שבת 28/4 בשעה 10:00. כניסה חופשית.

 האופרה הישראלית מגיעה למשכן למוזיקה ואומנויות, עם המופע "מאופרה למחזמר" בו יבצעו שישה זמרים וזמרות את מיטב הרפרטואר האופראי. החל מהאופרה של מוצרט, פוצ'יני ודונצטי, מהאופרטה הווינאית של שטראוס ועד מחזרות הזמר כרמן, חליל הקסם,העטלף, גבירתי הנאוה, סיפור הפרברים, צלילי המוסיקה ועוד. המופיע בניצוחו של המנהל המוסיקלידוד זבה יתקיים ביום שבת (28.4) בשעה 21:00.

מופע הסטנד אפ של אבי נוסבאום מגיע לבית יד לבנים. המופע של נוסבאום כולל הסתכלות הומוריסטית על תופעות בתחנות חיינו: מילדות, צבא,הרגלי צריכה ועד יחסים בין המינים. שבת 28/4 בשעה 21:30.

 עדיין לא הייתם בליין מוצ"ש במרפי'ס בר? מהרו לסגור מקום לערב הכי ישראלי שיש, עם אלכוהול תוצרת מקומית, אווירה אש ואוכל ים תיכוני. מתחילים ב- 21:00. תתייצבו.

מרפיס רעננה צילום שי לוי

מרפיס רעננה צילום שי לוי

הנדריקס וג'ין (המשקאות) מחכים לכם במוצ"ש ה- 28/4, בשנקין בר ברעננה במסיבה שאסור לכם לפספס, SHUKA MARET. מה זה אומר? שמחכה לכם ערב מטורף עם אנשים יפים, תפריט אלכוהול משובח וריקודים עם די ג'י אסולין על עמדת המוזיקה!

כשהיא כבר עם הראש לקראת העונה הבאה, תתארח הפועל רעננה בשבת (20:00, דוחא) אצל בני סכנין. שתי הקבוצות עם 34 נקודות כאשר לקבוצה של קורצקי יחס שערים עדיף. רעננה כבר פוזלת לכיוון המקום השביעי, שם נמצאת מכבי פתח תקוה ביתרון של שלוש נקודות בלבד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר