חוליו איגלסיאס צילום AP
חוליו איגלסיאס צילום AP

סופ" רענני: מחווה לחוליו אגלסיאס

וגם המופע של דב נבון, שעת סיפור ליד הבית, הרצאה מרתקת על הודו ומבצעים בונטורה בר ובמרפ'יס

פורסם בתאריך: 4.5.18 08:45

רוצים לגלות את הודו בדרך קצת אחרת? תשריינו כרטיסים להרצאות של גליה דור, האישה שתעשה לכם מסע היכרות עם הודו ותחזיר אתכם לימי עבר כולל לזמן פלישת הארים, ימי השלטון המוסלמי בהודו וגם תיתן לכם הצצה לעולם האמנות, בודהיזם, הינדואיזם, יוגה, רפואת אירוודה ולאכול ההודי. שישי 4/5 בשעה 9:00, מרכז מבקרים יד לבנים.

מחפשים לבלות בערב מצחיק? כדאי שתגיעו למופע היחיד של השחקן דב נבון, שמגיע לרעננה ומזמין אתכם להצטרף למסע שלו כגבר בשנות ה- 2000 שנחשב לסלב מקומי, מבלה על ספת הפסיכולוגית ומתמודד עם קרע בחיי הנישואין. שישי 4/5 בשעה 22:00, המשכן למוזיקה ואומנויות.

הספרייה העירונית יוצאת אליכם בשעת סיפור ליד הבית, והפעם: סיפורים בגינה בשכונת נווה זמר. תיאטרון קרן אור יציג את הסיפור "היה היה" המתאים גילאי 3-5. יום שבת, 5/5 בשעה 10:00, ספורטק נווה זמר (ליד הקפיטריה) הכניסה חופשית.

הופעה! מחווה לשירי חוליו אגלסיאס בביצוע רפאל גונזלס ולהקת זמרים, נגנים ורקדנים שיופיע במיטב הקלאסיקות הנוסטלגיות של הזמר המפורסם. הנחייה ושירה : עוזי רוזנבלט. מוצ"ש 5/5, בשעה 21:00, היכל התרבות יד לבנים.

סוגרים את הסופ"ש בונטורה בר! במוצ"ש ה- 5/5 מחכה לכם מבצע שווה במיוחד, צ'ייסרים רק ב-7 שקלים (כולל ערק, טובי, טקילה, וויסקי). כמו כן במוצ"ש הקרוב, מחכה לכם מבצע שווה על מלאי מוגבל ובמהדורה מיוחדת של אלכסנדר בלייזר (בירה בהירה וקלילה 8% אלכוהול) ב- 29 שקלים לחצי.

לפנק לפנק ו…לפנק! זה המוטו של שי לוי, הבעלים של המרפ'יס ברעננה שמזמין אתכם לבלות במקום במוצ"ש עם הליין הכי ישראלי שיש, כולל שירי הורה, פלאפל, חומוס וגם בירות ויין תוצרת הארץ מתחילים בשעה 21:00, תכינו את הסנדלים התנ"כיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר