ונטורה. צילום יח"צ
ונטורה. צילום יח"צ

סוף שבוע לחובבי הקולנוע והאלכוהול

בשנקין בר יפנקו אתכם בפלטות גבינות ויין, הגגוס מזמין אתכם לראות את השיפוץ החדש ובוונטורה תקבלו צ'ייסרים בשבעה שקלים

פורסם בתאריך: 18.5.18 08:01

# ארגון פעמונים ומועדון הזהב מזמינים אתכם לאולם נועם בעיר, שם תחכה לכם הרצאה בנושא "התנהלות פיננסית בגיל השלישי – יש דבר כזה". לגיל השלישי מאפיינים יחודיים הכרוכים בהתנהלות כלכלית. מחד, לרוב הילדים עזבו את הקן וההוצאות השוטפות פוחתות, מאידך, קיים רצון עז לסייע ולעטוף את הילדים גם מרחוק, לעיתים על חשבון כספים הדרושים לקיום בהווה ולשלב הזקנה העתידי.שישי 18/5 בשעה 10:00 בבוקר.

# חובבי קולנוע איכותי? בהיכל התרבות יד לבנים יוקרן הסרט "הימים חולפים", סרט דוקאביב, עם כתוביות בעברית ובאנגלית, המספר את סיפורן של 8 קשישות המתגוררות בכפר קולומביאני ועברו חיים לא פשוטים אך מתחברות דרך זכרונות וחלומות וגם סיפורי אהבה.הבמאית קטינה מסה שחייתה עימן בכפר ג'ריקו הצבעוני שלב האנדים, מעבירה בצורה מוחשית ומעוררת השראה את סיפורן של נשים שלא זכו ללמוד או לצאת מהכפר לגלות את העולם. הסרט ילווה בהרצאה מקדימה של דר' אופיר יעקבסון, חוקר תרבויות, דתות ומיתוסים קדומים שידבר על רבגוניות אתנית ומעמדים חברתיים שונים דרך העיירה יריחו במרומי האנדים הקולומביאניים. שישי 18/5 בשעה 10:00.

# תיקון או עימות: הרב ד"ר שאול פרבר מעמותת עיתים, מזמין את תושבי העיר לתיקון ליל שבועות בקהילת נתיבות יחד עם המתמודדים המובילים לראשות העיר שיחשפו דרך הטקסטים הקדושים את האני מאמין שלהם בנוגע לאופן הנהגת העיר. רוצים לשמוע ולשאול שאלות? כדאי שתשריינו מקום במוצאי שבת ה- 19/5 בשעה 23:30 בלילה. הערב יתקיים בהנחיית העיתונאי ברוך קרא ויעסוק בנושא מנהיגותו של משה רבנו בשעת משבר. הרב פרבר: "תיקון ליל שבועות יחל בשעה אחת עשרה וחצי בלילה ויגיעו לערב הזה ראש העיר איתן גינזבורג, רונית וינטראוב, סימה פרי, ארז ברט וחיים ברוידא, מתמודדים מובילים לראשות העיר. זה ערב מיוחד כי יהיה דיון על מנהיגותו של משה בשעת משבר, ממש פאנל בו ידברו המתמודדים על איך הם מתכוונים להנהיג את העיר, ממש כמו משה רבינו".

מדובר בסוג של עימות?

"אנחנו לא מעמתים את כולם אלא מביאים את כולם ללמוד תורה, ובאים ואומרים שאנחנו רוצים לשמוע את הדיעות שלהם דרך הפריזמה של הטקסט התנ"כי, דרך סיפורי משה וככה ללמוד מהם איך הם מתכוונים להתמודד עם התפקיד. הם אמרו ואישרו שהם יבואו. לא כולם יבואו כי חלק לא יכולים. אני רוצה שאנשים יגיעו מכל העיר ויבואו לשמוע ולשאול שאלות אבל זה לא יצולם כי זה חג אבל אני משער שיגיעו לפחות שלוש מאות איש ואנחנו עושים כל שנה שיעורי תורה והשנה אנחנו עושים דבר כזה, עימות תרבותי שהוא רב שיח".

ואיך זה קשור לבחירות לראשות העיר?

"ראשית כל לכל אחד מהם תיהיה הזדמנות להתמודד עם הטקסט כי זה בסך הכל לילה של לימוד תורה והם יתבקשו לתת את ההסבר שלהם על משה רבינו, האם הוא עבד טוב לדעתם? וזה קשור לבחירות כי בסוף כל מי שרץ מבטיח את הכל אבל מה שבאמת חשוב לבוחרים כמונו זה הערכים שלהם ולכן אני מאפשר להם לבוא ולהציע לפני הציבור הכללי את עולמם. עשיתי את זה גם לפני שמונה שנים עם חופרי וזה היה מדהים וכל אחד הביא את המבט שלו על עקידת יצחק. אני לא אוהב לעשות את אותו דבר אז הפעם זה אחרת והשקענו בזה הרבה. זה ייקרה במוצאי שבת ה- 19/5 ב- 23:30 בלילה, בבית הכנסת שלנו באוניברסיטה הפתוחה, רבוצקי 108 רעננה ואני משער שיהיה הרבה קהל".

# הספרייה העירונית יוצאת אליכם בשעת סיפור ליד הבית. והפעם: דוד חוגג את חג הקציר בשכונת לב הפארק, בביצוע תיאטרון קרן אור לגילאי 3-5. שבת 19.5.18 בשעה 10:00 בשכונת לב הפארק, (ליד המרכז המסחרי). הכניסה חופשית.

# שנקין בר, מזמין אתכם לעשות חג במקום שהוא בית שני. חוץ מקוד לבוש לבן והבטחה שיהיה מדהים, כדאי שתכינו את נעלי הריקוד כי or ziv- music team DJ מגיע לעשות לכם שמח. חוץ מזה שיש שפע של פינוקים לשבועות. המסיבה בחסות יקב דלתון. מוצ"ש 19\5 מתחילים בשעה 22:00.

# רוצים לדעת מה עושים כשקר מיד לים וחם מדי לבית? מתייצבים בוונטורה בר, המקום בו יש אקשן ומבצעים שווים כל הזמן וגם מסיבת שבועות מיוחדת בה חוגגים גם מסיבת פתיחת קיץ בונטורה עם מבצעים שווים במיוחד כולל צ'ייסרים רק ב- 7 שקלים, כולל ערק, טובי, טקילה, וויסקי ועוד.תגיעו לבושים בלבן. מוצ"ש 19/5.

#משפחת הגגוס פותחת את הקיץ !יש ערב חג ויש ערב חג על הגג הכי יפה בעיר רעננה, Gagos! המקום שעבר שיפוץ קיצי והכנות לקיץ, מזמין אתכם לערב מלא הפתעות במוצ"ש 19/5 החל מהשעה 22:30 עם די ג'י הרזידנט הנצחי – דודו פאריז.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר