קריית שרת צילום עיריית רעננה
קריית שרת צילום עיריית רעננה

השבוע בעיר: הפנינג שכונתי עם פעילויות לילדים בכניסה חינם

וגם, באיזה ברים תוכלו לצפות במונדיאל? איפה מחכים לכם מסכי ענק? ואיפה תקבלו 50 אחוז הנחה על כל הפיצות?

פורסם בתאריך: 10.6.18 07:38

גאווה משפחתית: שעת סיפור לספר 'לדנה שני אבות', מחכה לילדי העיר עם מתנדבי נוער. הפעם מביאים המתנדבים את סיפורה של דנה הילדה שמגלה את המושג משפחה דרך שני אבות המככבים בחייה. ראשון (10.6 ) בשעה 17:00,ספריית הילדים.

לשמור על העסק: אם אתם בעלי עסק, בדרך לפתוח עסק אתם מוזמנים לכנס עסקים הכולל הרצאה בנושא ‘המערב הפרוע של הסייבר’. המרצה גיא דגן, מנהל מודעות אבטחת המידע והסייבר של אחד מגופי הפיננסיים הגדולים בישראל, ידבר בין השאר על גניבת כרטיסי אשראי, הונאות, סחיטות ותוכנות כופר. בהרצאה תשמעו באופן מקיף על התקפות סייבר שמשתקות מדינות, חברות תעופה וארגונים, על סיפורי קרבות מעולם הסייבר ותקבלו עצות שיעזרו לכם לשמור על העבודה ועל הבית. ההרצאה מאורגנת על ידי ארגון להב בשיתוף עם מועדון רוטרי רעננה. אמיר פוירמן, יו”ר להב רעננה, מספר: “להב היא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל ומהווה ארגון יציג של ארגוני עצמאים. שלוחת רעננה באה לתת מענה לבעלי העסקים בעיר ולדאוג לייצוג הולם עבורם במגוון תחומים להב רעננה דואגת לספק תוכן מקצועי שבא לעודד שיתופי פעולה עסקיים, הזדמנויות עסקיות וכן תוכן מקצועי במגוון תחומים המעשירים את העסק ולהנגישם ללא עלות לציבור העצמאים ובעלי העסקים בעיר”. בנוסף להרצאה תוכלו ליהנות מנטוורקינג עם בעלי עסקים אחרים ומכיבוד קל.
הכנס יתקיים ביום ראשון (10.6) בשעה 20:00, ברחוב קלאוזנר 5, בבית פישר. הכניסה חופשית.

אהבה למוזיקה וכתיבה: רוצים לדעת מה הקשר בין המילה הכתובה למוזיקה? הספרייה העירונית שמחה לארח מופע ספרותי מוזיקלי משולב עם הסופר ישי שריד שידבר על כתיבה, השראה ובחירת הגיבורים בספריו, והזמר והיוצר ארקדי דוכין שיספר על יצירתו ויבצע משיריו הגדולים. שני (11.6), בשעה 19:30, אודיטוריום יד לבנים. מחיר כרטיס 30 ש"ח.

 

מי אמר שצריך מבוגרים כדי להזיז עניינים? בני הנוער של רעננה לקחו את המושכות לידיהם ומרימים הפנינג ענק בקריית שרת, אליו מוזמנים תושבי העיר. אז מה מצפה לכם ביריד? הפעלות לילדים, ביניהן, פינות יצירה, פיתות מהטאבון, הרקדה לילדים והורים וכל זאת ללא תשלום. מנהלת מדור התנדבות הנוער, עידית רוזנטל שובל, מספרת: “המיוחד באירוע הזה הוא שהכול מופעל על ידי בני נוער ולא על ידי אנשים שמגיעים מבחוץ. רק מתנדבים צעירים שפועלים למען הנוער והקהילה. זאת השנה השלישית ברציפות שהפנינג הקהילתי מתרחש. כל הפעילות והאירוע עצמו הוא רק על ידי בני נוער מתנדבים מרעננה. הם לוקחים חלק כפעילים בצוות בידור, כמספרי סיפורים ועוד. כל זאת היא יוזמה מטעם המחלקה לנוער וצעירים של מדור התנדבות נוער באגף תרבות, נוער ופנאי”.
האירוע יתקיים במועדון קשת בקריית שרת, ביום שלישי (12.6), בין השעות 19:00-17:00

מונדיאל ברעננה:

בסניף BBB בקניון רננים ברעננה חוגגים את המונדיאל עם חגיגת המבורגרים מכל רחבי העולם, שידורים ישירים של משחקי המונדיאל וגם מבצעי בירות שווים בין 12 ביוני ל-20 ביולי. מה בתפריט? 2 ליטר בירה ב-95 שקלים, 3 ליטר ב-142, לחמניות בצורת כדורגל, ספיישלים כמו המבורגר בהשראת מארחת המשחקים רוסיה וקינוחים וקוקטייל בהשראת המונדיאל. לא מספיק לכם? במהלך ימי המונדיאל יוגרלו במקום פרסים שווים, החל ממנות וכלה בצעיפים ופותחנים.

שינקין בר ומטבח ברעננה מזמין אתכם לחגיגת מונדיאל מטורפת ומושקעת במיוחד, הכוללת לא רק מבצעים שווים במיוחד, אלא גם חווית צפייה יוצאת מגדר הרגיל.
עידו דותן, מה מחכה לנו?
“בין 14 ביוני ל-15 ביולי המקום שלנו נכנס לכוננות מונדיאל, ואנחנו נקרין את המשחקים על מסך ענק בשידורי HD עם סאונד איכותי. חוץ מזה, יש לנו גם מבצעי אלכוהול מיוחדים כמו למשל, בירה ללא תחתית ב-69 שקלים, וגם צ’ייסרים בעשרה שקלים".

בפאצו פיצה פארטי ברעננה חוגגים מונדיאל אבל רק ברגעים הגדולים באמת. מה זה אומר? שבמקום ישדרו את המשחקים הגדולים של חצי הגמר והגמר. לא מספיק לכם? בימים אלו ייהנו הלקוחות משלל מבצעי המקום הקבועים, כמו למשל 50 אחוז הנחה על כל הפיצות בין 18:00 ל- 20:30.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר