ונטורה. צילום יח"צ
ונטורה. צילום יח"צ

סופ"ש ברעננה: אלכוהול, מונדיאל ומוזיקה

בג'מס ביר פקטורי תהנו מהפי האוור על כל הבירות, באליס תקבלו בירה בשנקל על כל גול במונדיאל ובמרפ'יס תרקדו הורה על השולחנות

פורסם בתאריך: 6.7.18 08:06

הברמן של הגאגוס ברעננה, אחד החתיכים בשרון וגם הברמן הכי חייכן בעולם, הלוא הוא גיל רוזנשטיין, חוגג ביום שישי את קיומו. לרגל המאורע המשמח דואגים לו בגאגוס למסיבת יום הולדת מושקעת במיוחד, שבה הפוקוס הוא עליו.
אורי פס, מה מחכה לנו?
“מסיבה משוגעת עם לקוחות, חברים והרבה אנשים שמחים שמוזמנים להגיע לחגוג איתנו שתי שמחות בערב אחד: גם מסיבת שבע שנים של מקום שעולה על כל הציפיות, וגם חגיגות לאחד משלנו, גיל רוזנשטיין. תתכוננו, יהיה מטורף.

בואו לשתות בירה בצהריים בג'מס ביר פקטורי וגם ליהנות מהפי אוור בין 11:30 לשעה 12:30, על כל הבירות. וכן, יש ברקע פלייליסט של שבת עם מיטב הלהיטים.

באליס חוגגים ערב מלא אלכוהול עם אווירת שכונה ומוזיקה שמחה שתרים את כולם על הרגליים. זה יהיה שילוב של מסיבה עם שידורי משחקי המונדיאל כך שעל כל גול, כל הלקוחות שלנו יקבלו צ'ייסר רק בשנקל. שווה, לא?

מוצ"ש ישראלי מחכה לכם במרפיס של שי לוי ברעננה ומציע הפעם לא רק שתיה תוצרת הארץ אלא תפריט משודרג ומושקע במיוחד של מנות בניחוח ישראלי כולל פלאפל וחומוס וגם קינוחים. אז תיכנו את נעלי הריקוד ובואו לרקוד הורה החל מהשעה 21:00.

סוגרים שבוע בוונטורה בר, המקום בו המסלולים מככבים בכל ימות השבוע, הקהל יפה וקבוע ויש גם מבצעים ושלל הפתעות קייציות וקרות, כולל קוקטיילים מיוחדים.מתחילים בשעה 21:00, תכינו נהג תורן.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר