יעל ארד. צילום אילן בשור
יעל ארד. צילום אילן בשור

סופ"ש ברעננה: יעל ארד וח"כ מירב בן ארי מגיעות לשבתעתון

וגם: ערב ג'אם שבו אתם גם הכוכבים וגם הקהל בוונטורה בר ובוקר מלא הרצאות בנושא תזונה ביד לבנים

פורסם בתאריך: 20.7.18 08:40

בוקר טעימות לאנשים סקרנים, יתקיים ביום שישי (20.7) החל מהשעה 8:30 בבוקר בהיכל התרבות יד לבנים, עם הצצה למגוון הרצאות וקורסים שיתקיימו במקום במהלך השנה הקרובה. בתפריט: התכנסות, קפה ומאפה, הרצאות של מיטב המרצים(ענת זפרני על פסיכולוגיה חיובית, דן הלפרין על סודות המטבח המוזיקלי, עו"ד עידן אבוהב על משחקי הכס בפוליטיקה הישראלית, יוסי נינווה עם מבט אחר על התנ"ך, אורן נהרי על ההמצאות והתגליות החשובות בהיסטוריה, רחל אסתרקין על תרבויות בראי הקולנוע, ד"ר אנאבלה שקד על תובנות משמעותיות בחיים, לילי דיין עם תשבצי הגיון וליאנג שיו על השפה והאומנות הסינית.

בוקר ראיונות ואקטואליה עם מגוון הרצאות וקורסים של המרצים המובילים במדינה יתקיים ביום שבת (21.7)בהיכל התרבות יד לבנים. האירוע יתקיים בהנחיית העיתונאית ליאת רגב שתארח על הבמה את ח"כ מרב בן ארי- "כולנו"- שתספר על האופן בו "כולנו" משמשת לדעתה כשומרת סף, משבר הדיור, יו"ר השדולה לצעירים חסרי בית, מלחמה בסמים, דמותו של בית המשפט העליון ועוד.  ליאור אקרמן-לשעבר בכיר בשב"כ מחבר הספר "הלנצח נאכל חרב"-ניתוח ופרשנות לבעיות המרכזיות במדינה, פעילות השב"כ בשטחים, השב"כ ברצח רבין ובאינתיפאדות, גיוס משתפ"ים ,חקירות ועוד. ויעל ארד- מחברת הספר "ראשונה-סיפורה של המדליסטית האולימפית הישראלית הראשונה"-על הדרך לפסגה, התמודדות עם כישלונות, החיים אחרי הג'ודו. היכל התרבות החל מהשעה 11:00 בבוקר.

ערב ג'אם שבו אתם הכוכבים וגם הקהל, מחכה לכם בוונטורה בר, המקום בו מבלים האנשים הכי יפים בעיר, המוזיקה נהדרת ומבצעי האלכוהול דורשים נהג תורן. אז מה מחכה לכם? מוצ"ש, החל מהשעה 21:00 בערב, סאונד מעולה, במה ואנשים מוכשרים שבאים לשיר ולנגן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר