ירדנה ארזי צילום אבי אוחיון—לע"מ
ירדנה ארזי צילום אבי אוחיון—לע"מ

השבוע בעיר: ירדנה ארזי תופיע חינם בפארק רעננה

וגם: מופע מחווה לאמני המוזיקה המזרחית בארץ - אהובה עוזרי, דקלון ולהקת צלילי הכרם, ביד לבנים

פורסם בתאריך: 5.8.18 08:08

ביום שני (6.8) בשעה 17:00 יתקיים באשכול הפיס תתקיים ההצגה: הרפתקאות בארץ האבות, המספרת את סיפורם של האבות בדרך לארץ המובטחת. 

ביום שני (6.8) בשעה 21:00 תגיע לפארק רעננה ירדנה ארזי, אחת מגדולות הזמר הישראלי, שאוחזת בקריירת השירה המתפרסת על חמישה עשורים של להיטים שמוכרים בכל בית בישראל, מגיעה לפארק רעננה. "תמיד כיף לחזור לרעננה ובמיוחד לפארק", מספרת ארזי לצומת השרון, "אני פריקית של טבע וכשיש טבע עירוני מושקע זה פשוט משמח את הלב. הכי חשוב לשמור על הברבורים ועל כל בעלי החיים לטפל בהם במסירות. אני מבטיחה לבוא להגיד להם שלום באופן אישי. המופע "שהשמש תעבור עלי" הוא טריפ נוסטלגי שלוקח אותי למסע של יותר מ-40 שנה מלהקת הנח"ל ושוקולד מנטה מסטיק ועד "ישראל שלי", השיר הרשמי של חגיגות ה-70 לישראל עם כל התחנות שעברתי בדרך. יחד איתי על הבמה חמישה נגנים נפלאים ועם העיבודים של אורי זך הם מכניסים הרבה צבעים חדשים לשירים שאני כל כך אוהבת. אני מצפה מהקהל להגיע מוכן ולחמם את הגרון כי אני נותנת גם להם לשיר סולו".

ביום שלישי בשעה 18:00 יתקיים בפאר קרעננה המופע "הכבש ה- 16", לרגל 70 שנות שירי ילדות ישראלית. מופע מוזיקלי על פי שיריו של יהונתן גפן ובכיכובם של שחקני וזמרי 'תאטרון מדיקט חולון' בשיתוף התיאטרון הארצי לילדים ונוער אשר מביאים לכם לבמה את הלהיטים הגדולים והאהובים ,'גן סגור', 'הילדה הכי יפה בגן', 'איך שיר נולד' ו- 'אני אוהב שוקולד'.

ביום שלישי (7.8) בשעה 20:00  תוכלו ליהנות ממופע מחווה לאמנים שהם יסודות המוזיקה המזרחית בארץ – אהובה עוזרי, דקלון ולהקת צלילי הכרם שיתקיים ביד לבנים. המופע הוא חזרה נוסטלגית אל שנות השבעים, תור הזהב של הקסטות, ותקופת פריחתה של המוזיקה המזרחית מן השוליים. בימים לפני שאייל גולן היה זמר השנה וברדיו השמיעו את עומר אדם, צמח כאן דור של כישרונות שבנה את הבמה לאיטה לענקי המוזיקה המזרחית שעומדים עליה כיום. שיריהם ינוגנו ע"י תזמורת של נגנים מוכשרים, בניהולו המוזיקלי של ליאור בוקר. ציפי הוז, מנהלת מחלקת השכלת מבוגרים, מספר: "במופע יופיעו בנוסף לנגנים גם דקלון, שגיב כהן וליאור אלמליח. המופע הוא יוזמה של האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך, שהוא גם מסבסד את המופע כדי שיהיה נגיש יותר לקהל. אנחנו מזמינים את כולם להגיע, ושמחים שאנחנו יכולים להנגיש סגנונות שונים במוזיקה לתושבי העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר